Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Studie lys tutorial på YouTube
Fra : Mogens Hansen

Dato : 15-12-07 18:15

Jeg faldt over
http://www.youtube.com/watch?v=6lsRu90jE88
hvor en gæv, erfaren fotograf fortæller om og demonstrerer lyslægning.
Ikke så meget pjat, men solid erfaring.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Peter Nielsen

Dato : 15-12-07 22:25

Ja, den er god, og anvendelig. Vender tilbage til den en gang i mellem.

Med venlig hilsen Peter Nielsen

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 16-12-07 08:18

On Dec 15, 10:25 pm, "Peter Nielsen" <motorsof@cykel> wrote:
> Ja, den er god, og anvendelig. Vender tilbage til den en gang i mellem.
>
> Med venlig hilsen Peter Nielsen

"det første folk gør når de lige har fået et kamera, er at bruge
blitz"

Ærgeligt man skal vente til sidst før han når dertil --- men der er
vist en fortsættelse.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 16-12-07 16:31

<per.corell@privat.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> --- men der er
> vist en fortsættelse.

Der er 8 afsnit ialt - som der står over videon: "Studio Lighting Part 1 of
8".
Dukker de andre ikke op til højre under "Related Videos".

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 16-12-07 17:31

Mogens Hansen wrote:

> Der er 8 afsnit ialt - som der står over videon: "Studio Lighting
> Part 1 of 8".
> Dukker de andre ikke op til højre under "Related Videos".

Ellers se her
http://www.youtube.com/results?search_query=Studio+Lighting+Ken+Henderson&search=Search

Meget interéssant og underholdende foredrag.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 17-12-07 03:11

On Dec 16, 5:30 pm, "Erik Olsen DK" <m...@privacy.net> wrote:

> Ellers se herhttp://www.youtube.com/results?search_query=Studio+Lighting+Ken+Hende...
>
> Meget interéssant og underholdende foredrag.

> [...]

Jo de kan findes tilhøjre ; men ikke i nummer orden så man skal lige
være sikker på at finde det rigtige afsnit.
-------- jeg glæder mig til at lære mere.

Eh -- lidt off topic er jeg nemlig nået dertil i Silver Screen
Galleri, at jeg for alvor har opdaget hvor vigtigt dette er , kig på
disse to sider og de portrætter jeg nu har fået blæst op i meget stort
format -- med en del editering , altså skyggelægning ;

http://fireside.designcommunity.com/topic-10104-225.html

http://fireside.designcommunity.com/topic-10104-0-asc-240.html