Problem med Ipod
Fra : KL

Dato : 13-12-07 18:01

Hej

Jeg har en af de sidste nye Ipod Nano'er. Den er ca. 1 måned gammel, og nu
har jeg et problem.
Den virkede upåklageligt i formiddags, men da jeg ville bruge den for lidt
siden, ville den bare ikke tænde igen.
1. Der er strøm på
2. Den er ikke låst vha. palen
3. Den tænder ikke når jeg slutter den til pc'en (Den burde jo lade)

Kan jeg have låst den på en eller anden måde, eller er den bare død? Jeg har
prøvet at trykke på alle knapper - ingen reaktion.

Mvh
Kim

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 13-12-07 18:52

On 2007-12-13 18:01:04 +0100, "KL" <1234@1234abc.com> said:

> [...]
>
> Kan jeg have låst den på en eller anden måde, eller er den bare død?
> Jeg har prøvet at trykke på alle knapper - ingen reaktion.

Prøv at hold menu + Vælg inde samtidig i 5-8 sec. det skulle nulstille den.

Henrik

Fra : KL

Dato : 13-12-07 19:08

> Prøv at hold menu + Vælg inde samtidig i 5-8 sec. det skulle nulstille
> den.
>
> Henrik

Så startede den, tak!

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-12-07 19:10

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> writes:

> Prøv at hold menu + Vælg inde samtidig i 5-8 sec. det skulle nulstille den.

Var jeg også ude for for nyligt. Kuren var også midterknappen og
øverste holdt inde til der kom æwle-logo.

Åbenbart kører den ikke OS X...
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 13-12-07 20:05

Apple har nogle ret gode supportsider, du kan starte med denne guide !!
http://www.apple.com/dk/support/ipod/five_rs/nano3gen/

Venligst
Henry Lerche Madsen