www.3.dk 's trådløse net
Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-12-07 02:20

Hvad sker der for 3 med deres trådløse mobile bredbånd ??

De skriver frit forbrug i deres reklame og på forsiden og i beskrivelsen af
produktet
men men men men så godt spiller klaveret heller ikke for åbner du
betingelserne i et pdf dok
står der .. der er en begrænsning på 10 GB pr . md dog kommer man ikke til
at betale mere men
man vil blive smidt ud som kunde hvis man overskrider..

Kan ikke finde det helt korrekt lige nu da deres side er nede som den er tit
*G*

Sidste ord... til 3 .. "Ta jer sammen" det er vildledende markedsføring, men
det er i jo så vant til ik

Fra : -=Madsen=-

Dato : 14-12-07 02:25

nu køre 3¨'s side igen ??

link til vilkår (bemærk pdf dok) se side 3 højre side
http://privat.3.dk/upload/images/Abonnementer/Vilkår/Nov07%20Privat%20abonnementsvilkår%20og%20priser%20v1.4.pdf

Fra : Oros aka. Rasmus Jen~

Dato : 19-12-07 18:27

"-=Madsen=-" <engelbrechtdk@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> at betale mere men
> man vil blive smidt ud som kunde hvis man overskrider..

Det ser jeg da som en god ting, et slags sikkerhedsnet hvis man vil opsige
sit abonnement og man ikke kan slippe ud på normal vis. Så sætter man bare
skidtet til at download linux i en uendelighed, så bliver man nok smidt på
porten til sidst :)

Ps. Jeg har selv så'n et 3 USB modem, og det nægter bare PURE at virke på
min, og min kærestes T40. 1 ud af 10 gange jeg sætter den til, måske endda
ik engang SÅ tit, kan jeg være heldig den finder den ok, og jeg får lov at
skrive min pin, og connecte. Men de næste 9 gange sker der ingenting (og den
ene gang ud af de 10, skal man alligevel vente 5min før den rigtigt har
fundet donglen, og man har fået softwaren til at snakke med donglen). Jeg
har så haft lånt det til en kammerat hvor det virkede fint på hans maskine
og netop fået den retur og besluttet mig for at det ikke kan fortsætte sådan
her. Tænkte så jeg ville prøve et pcmciakort i stedet for usbdonglen. Gutten
i butikken bliver helt forvirret da jeg spørger om ikke jeg kan prøve pcmcia
i stedet for usb, gerne direkte i butikken så jeg kunne få sikkerhed for det
virkede - eller ikke. Han ville hverken buh eller bæh. Om ikke jeg kunne
ringe til 3 support og spørge om det var ok at bytte usbdongle til pcmcia,
for han var bare en sælger, og vidste ikke noget. Goddag man økseskaft!

Jeg har i øvrigt været igennem til support i starten, han havde heller ikke
meget at tilføje, andet end at der var erfaring for at den havde voldt
problemer for andre vista ultimate brugere. Sidste nye er endda at den
heller ikke virker stabilt på min stationære maskine derhjemme, så jeg ved
ikke rigtigt om jeg har et program, eller et stykke andet legetøj med
bestemte drivere der bare gør dette usbmodem gnavent.

--
Rasmus Jensen, Amager (lergravsparken)
mail på 2 x oros adskildt af @ og endelsen .dk

Fra : Henning Wangerin

Dato : 20-12-07 20:03

On Wed, 19 Dec 2007 18:26:30 +0100, Oros aka. Rasmus Jensen wrote:

> Ps. Jeg har selv så'n et 3 USB modem, og det nægter bare PURE at virke på
> min, og min kærestes T40.

Hvilken model er det Huawei E220? Såden en oval hvis tingest?

/Henning

Fra : Oros aka. Rasmus Jen~

Dato : 21-12-07 16:35

"Henning Wangerin" <news_via_pan+041124@hpc.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilken model er det Huawei E220? Såden en oval hvis tingest?

Nemmerlig.
Efter jeg skrev tænkte jeg lige at prøve og rode med det igen. Det lykkes
mig at fremtrylle en BSOD på min vista ultimate i processen. Tillykke til
3's usb modem for at være det første tilfælde af bsod jeg har kunnet
fremtrylle på min vista i lige knap et år!

Fra : Henning Wangerin

Dato : 21-12-07 20:58

On Fri, 21 Dec 2007 16:34:56 +0100, Oros aka. Rasmus Jensen wrote:

> Nemmerlig.

Jeg har også haft en del bøvl med den model - jeg har arbejdet med de
tingester, og har haft en del problemer med at få dem til at køre på mange
af vores maskiner.

/Henning

Fra : Flemming

Dato : 21-12-07 21:25

Henning Wangerin wrote:

> Jeg har også haft en del bøvl med den model - jeg har arbejdet med de
> tingester, og har haft en del problemer med at få dem til at køre på
> mange af vores maskiner.

Virker fint på min Dell.

Mvh. Flemming

Fra : Oros aka. Rasmus Jen~

Dato : 22-12-07 18:07

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Henning Wangerin wrote:
> Virker fint på min Dell.

Ja det er jo lige det... enten så virker det bare peachy, eller også kæmper
man timer med at få det til at virke 1 ud af 10 gange, og så kun periodisk
XD

Tror der enten sidder noget hardware i min t40 den ikke bryder sig om, måske
vista ultimate komponent (har kun den ene maskine der kører vista - men som
var den primære det var tiltænkt, eller bare et stykke software jeg er glad
for og har på alle mine maskiner som den ik bryder sig om.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-12-07 08:21

"-=Madsen=-" <engelbrechtdk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at betale mere men
> man vil blive smidt ud som kunde hvis man overskrider..

Har du hørt om nogen der rent faktisk er blevet lukket pga trafik?
I de tidlige adsl dage var der også trafikbegrænsning på dem - det var så
vidt jeg husker også 10gigabyte.

Jeg tror nærmere det er for at komme tingene i forkøbet de har tilføjet den
nu. Men det er nok også mindretallet der gider bruge det som sin primære
forbindelse når man kan få adsl m.v.

Har sådan et USB kort i firmaet og det spiller bare - selv ude hvor kraverne
vender og der kun er marker og vand er der fuld dækning :)

/Dennis