Bedste polske vodka?
Fra : Lou

Dato : 12-12-07 00:31

Jeg ønsker en vodka af høj kvalitet og har mine forbindelser i Polen, som
laver noget af det ypperste. Nogen der kender nogle gode?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-12-07 08:32

Lou <lou@strawman.com> on onsdag 12. december 2007 at 0:30 +0100 wrote:
>Jeg ønsker en vodka af høj kvalitet og har mine forbindelser i Polen, som
>laver noget af det ypperste. Nogen der kender nogle gode?

Man kommer i hvert fald ikke uden om Zubrowka, der er en af de ypperste
blandt de let krydrede vodkaer. I dessert enden findes Goldwasser, der
bestemt også er værd at drikke. Luksusowa er også aldeles fortræffelig.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Lou

Dato : 12-12-07 13:33

On Wed, 12 Dec 2007 08:31:57 +0100, Frank Løkkegaard wrote:

>Luksusowa er også aldeles fortræffelig.

Tak for svar. Hører Luksusowa også til i dessertafdelingen, eller er det en
herrevodka?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-12-07 13:59

Lou <lou@strawman.com> on onsdag 12. december 2007 at 13:33 +0100 wrote:
>Tak for svar. Hører Luksusowa også til i dessertafdelingen, eller er det
>en
>herrevodka?
Ikke en dessertvodka - men en glimrende herre- og damevodka.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311