Hva sir jura om at fyre sig selv (Jørgen P~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-07 13:45

Hva sir jura om at fyre sig selv (Jørgen Poulsen) ?

Når man har godhedsindustrielt topjob og vælger MF-job eller Nazi-medlemskab
eller at myrde ti naboer, så kan man vel ikke have normal
fratrædelsesordning og afvente at arbejdsgiver fyrer med normal frist?

Siger retspraksis, at man undertiden fyrer sig selv?

Jeg blev smidt ud af folkekirken for at melde mig ind i Katolsk Kirke, man
sagde at jeg havde derved meldt mig selv ud.

Det har man vel også hvis man klart pludselig vælger et nyt image, der gør
uegnet som indsamlingschef?

Præster har dekorum-regler og kan fyres for tyveri, og en Amager dame blev
det ikke, men bispen søgte fyring(Frelsers Kirke , løst tilknyttet
præstestilling)

Præster forventes der særlig etik af - gælder det ikke også andre?

En gymnasielærer der får betinget dom for pædofili har fyret sig selv, eller
?

Kolind kan blive indtil Nasers bestyrelse smider ham ud af NA-partiet. Men
en stilling med pension må have retningslinier om ufrivillig afgang

Hvis en præst er god til præk og til snak med menighed, bør han da blive i
stillingen selvom han har myrdet og stjålet.(varetægtsfængsling er vel
eneste ting der kan komme i vejen)

Firmaet vil mene at sådan en præst skader, men så må de fyre. I nogle få
jobtyper kan man gøre skade, så chefen kan bortvise med sekunds varsel, men
det gælder vist ikke nogle af ovennævnte job - en politimand skal aflevere
pistolen straks, men ellers ?

Ofte er dialog et godt STEP ONE. Har har Jørgen Poulsen ret. Hvorfor tog
Røde Kors ikke en snak med deres generalsekretær der havde svinet sig til
med politik?