Mange tak for tilbagemeldingen!
Fra : Henrik Eriksen

Dato : 10-12-07 18:29

Fra : Ole C

Dato : 10-12-07 18:39

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-12-07 18:55

Ole C skrev den 10-12-2007 18:38:

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-12-07 20:05

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message
news:475d7d4f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> Ole C skrev den 10-12-2007 18:38:
>> Henrik Eriksen skrev blandt andet:
>>> Tak for svarene.
>>>
>>> /Henrik E.
>>
>> Selv tak - - men hvad takker du for?
>
> se 8. december kl. 2119

Så er det lidt lettere at skrive det under sidste indlæg, ellers er det ret
umuligt at kikke emnerne igennem, bare lige til en anden gang

/Ole

Fra : Holst

Dato : 10-12-07 20:11

/Ole (6000) wrote:

> Så er det lidt lettere at skrive det under sidste indlæg, ellers er det ret
> umuligt at kikke emnerne igennem, bare lige til en anden gang

Er dine tråde klappet sammen, så tager det nu ikke mange sekunder at
finde en anden tråd af samme skribent. Men ellers har du ret.

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 10-12-07 20:14

Holst wrote:

> Er dine tråde klappet sammen, så tager det nu ikke mange sekunder at
> finde en anden tråd af samme skribent. Men ellers har du ret.

Jeg ser normalt kun ulæste meddelelser. Det er et bevidst valg.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Holst

Dato : 10-12-07 20:29

Erik Olsen DK wrote:

> Jeg ser normalt kun ulæste meddelelser. Det er et bevidst valg.

Så læg to sekunder til, for så har du også tid til at slå læste
meddelelser til, inden du finder den søgte tråd.

Men derfor er det stadig en uskik at lave en ny tråd for at sige tak.

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 10-12-07 20:36

Holst wrote:

> Så læg to sekunder til, for så har du også tid til at slå læste
> meddelelser til, inden du finder den søgte tråd.

Det gider jeg da ikke hvis det bare er en newbie som skal sige tak for
hjælpen.

> Men derfor er det stadig en uskik at lave en ny tråd for at sige tak.

Ihvertifald!

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-12-07 21:53

Erik Olsen DK skrev den 10-12-2007 20:36:

> Det gider jeg da ikke hvis det bare er en newbie som skal sige tak for
> hjælpen.

men tilgengæld gider du fortælle, at du ikke læser andet end ulæste indlæg.
Mærkelig prioritering, men sådan er det jo så meget

> Ihvertifald!

jo, men findes det ikke værrere ting her i livet end en newbie som er
glad for lidt svar på hans indlæg.

Fx dem som aldrig vender tilbage med en tilbagemelding om de kunne bruge
rådene til noget.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 10-12-07 22:47

Carsten Riis wrote:

> men tilgengæld gider du fortælle, at du ikke læser andet end ulæste
> indlæg. Mærkelig prioritering, men sådan er det jo så meget

Læse kan du heller ikke.

Jeg skrev: "Jeg ser normalt kun ulæste meddelelser." Det er en
visningsindstilling, i fald du ikke var klar over det.

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-12-07 23:09

Erik Olsen DK skrev den 10-12-2007 22:46:

> Læse kan du heller ikke.
>
> Jeg skrev: "Jeg ser normalt kun ulæste meddelelser." Det er en
> visningsindstilling, i fald du ikke var klar over det.

nåååååååååååååååååååhhhh

har du det godt nu?

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 11-12-07 18:41

Ja, tak tak, for tilbagemeldingen på takken for tilbagemeldingen.

Desværre er det ikke første gang jeg laver det nummer, og det er bestemt
ikke med vilje.
SÅ meget newbie er jeg heller ikke, jeg ved godt hvordan man svarer i tråde,
det er åbenbart bare ikke altid det lykkes.

Venlig hilsen
Henrik E.