køkkenmaskine
Fra : SB

Dato : 09-12-07 00:33

Hej

Findes der en køkkenmaskine der kan både ælte 3 kg dej og også hakke
grøntsager? (behøver ikke være samtidig)

gider næsten ikke både have blender, røremaskine og foodprocessor til at
stå, hvis der findes en maskine der kan klare det hele

Søren

Fra : Gamle

Dato : 09-12-07 00:49

SB wrote:
> [...]
>
> gider næsten ikke både have blender, røremaskine og foodprocessor til
> at stå, hvis der findes en maskine der kan klare det hele

Hej.

Der reklameres med at dette er verdens stærkeste køkkenmaskine
http://www.lavpriskoekken.dk/shop/bosch-koekkenmaskine-12919p.html

Du kan jo kontakte dem. Har ikke fundet opgivelse af mængde den kan klare på
een gang.
Til gengæld er den billigst her.

Mvh.
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-07 13:07

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Der reklameres med at dette er verdens stærkeste køkkenmaskine
> http://www.lavpriskoekken.dk/shop/bosch-koekkenmaskine-12919p.html

> Til gengæld er den billigst her.

Nope.
Under 4000,- her.
http://www.skiftselv.dk/main.asp?side=visvare&id=3441&link=dinpris.net

Fra : Gamle

Dato : 09-12-07 14:51

Suede wrote:
> "Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Nope.
> Under 4000,- her.
> http://www.skiftselv.dk/main.asp?side=visvare&id=3441&link=dinpris.net

Ha ha.

Han har kigget med og sat prisen derefter :D

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-07 16:47

Pixmania er billigere.
/gubbi

Fra : Rainman

Dato : 09-12-07 17:38

gubbi wrote:

> Pixmania er billigere.
> /gubbi
La' vær at ødelægge dit gode julehumør ved at handle der.

Fra : SB

Dato : 10-12-07 23:40

"Rainman" <rainman@rainman.dk> skrev i en meddelelse

> La' vær at ødelægge dit gode julehumør ved at handle der.

Hvad er der galt i at handle med dem?

Søren

ps
Dejlig maskine, den tror jeg det bliver

Fra : Max

Dato : 11-12-07 09:00

Hej Søren

> Hvad er der galt i at handle med dem?

Ikke noget hvis du er sikker på aldrig at skulle
bruge din reklamationsret.

Hint: søg lidt på nettet.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-07 09:15

On Tue, 11 Dec 2007 08:59:47 +0100, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Søren

>Ikke noget hvis du er sikker på aldrig at skulle
>bruge din reklamationsret.
>
>Hint: søg lidt på nettet.

Tror de har strammet noget op efter al den dårlige omtale.
/gubbi

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-07 15:35

On Tue, 11 Dec 2007 09:15:13 +0100, gubbi wrote:

> [...]

Kan sige at fredag d 7-12 kl 1900 bestilte jeg og betalte for en
autoradio og den ankom idag så mon ikke at man har taget lidt ved
lære?
/gubbi

Fra : Max

Dato : 11-12-07 18:47

Hej gubbi

> Kan sige at fredag d 7-12 kl 1900 bestilte jeg og betalte for en
> autoradio og den ankom idag så mon ikke at man har taget lidt ved
> lære?

Det opdager du hvis den går istykker.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-07 19:19

>Hej gubbi

>Det opdager du hvis den går istykker.

Ja Max,Hvis og Hvis,man behøver jo ikke at være negativ fra
starten.Jeg skrev jo også bare at det har da fungeret til ug+ for mit
vedkommende.
/gubbi

Fra : Kim Jensen

Dato : 09-12-07 20:39

Gamle wrote:
> Ha ha.
> Han har kigget med og sat prisen derefter :D

Nu ved jeg ikke om du rent faktisk checkede prisen hos skiftselv.dk før
din tidligere post, men prisen på skiftselv.dk ligner nu ganske præcist
dén, jeg betalte for selvsamme maskine - selvsamme sted - for ca. et år
siden. (I øvrigt en rigtig lækker maskine).

mvh
Kim Jensen

Fra : Max

Dato : 10-12-07 08:09

Hej Torben

> Han har kigget med og sat prisen derefter :D

Nu gør det jo heller ikke sammenligningen nemmere
at den ene pris er frit leveret.

--
Mvh Max