Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Electra Premier plus
Fra : Ukendt

Dato : 06-12-07 20:59

Hej,

Den gamle var på politiaktion idag, og er hjemkommet med et, Electra
fotostudio, indeholdende 2 styk premier plus 1000, samt en premier plus 500.
Der medfulgte desforuden nogle softboxes og en stor paraply på 1,5 m i
diameter. Der medfulgte ingen manualer, eller information overhovedet, jeg
har så prøvet at finde oplysniger på nettet, men det uden held. Er der nogle
der har information om sættet? Det virker forresten rimeligt gedigent og
proffesionelt !

--
Søren
www.TOGFOTO.dk

Fra : Leif Langgaard

Dato : 07-12-07 10:55

"Søren Jakobsen" <Ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har så prøvet at finde oplysniger på nettet, men det uden held. Er der
> nogle der har information om sættet? Det virker forresten rimeligt

Hej

Smid et billede af udstyret op på nettet, så kan "vi" nok finde ud af
hvordan det virker, og hvilke funktioner det har.

Men der er nok tale om 2 1000Ws og 1 500Ws hoveder, hvilket er super meget
lys til de aller fleste situationer.

Skal der tilføres 220v til hvert hoved, ellers kan det jo være noget der
kræver en generator?

Langgaard

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-07 12:06

On 2007-12-06 20:59:26 +0100, "Søren Jakobsen" <Ingen> said:

> [...]
> der har information om sættet? Det virker forresten rimeligt gedigent og

Er du sikker på at hovederne og paraplyen/softboxen havde noget med
hinanden at gøre? Hvis du søger på nettet kommer det diskolys frem

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-07 16:32

<Thomas Schreiber> skrev i en meddelelse
> On 2007-12-06 20:59:26 +0100, "Søren Jakobsen" <Ingen> said:
> Er du sikker på at hovederne og paraplyen/softboxen havde noget med
> hinanden at gøre? Hvis du søger på nettet kommer det diskolys frem

Ja da, det er fotoudstyr. Der er både justerbart fastlys, og justerbar
flash. Mon ikke det er da sæt der bliver omtalt her
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto/browse_thread/thread/1bac074a19136d7a/fc5e90a2a6315811?hl=da&lnk=gst&q=electra#fc5e90a2a6315811
Jeg synes ikke jeg kan finde noget på www.flashandmore.dk, men har fundet
dette http://www.fotointernacional.com.ar/esp/producto.asp?id=222, det er
sådan nogle..
De to 1000 virker, men 500eren laver tilgengæld en direkte kortslutning .
Det ser ellers helt nyt ud..

Søren

Fra : Thomas Corell

Dato : 07-12-07 15:01

Søren Jakobsen wrote:
> Hej,
>
> Den gamle var på politiaktion idag, ...

Lige af personlig nysgerrighed, mener du politiaktion eller var det bare
en politiauktion ?

--
Don't waste space

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-07 16:19

"Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i en meddelelse

> Lige af personlig nysgerrighed, mener du politiaktion eller var det bare
> en politiauktion ?

Politiauktion, desværre

Søren

Fra : Jan Boegh

Dato : 08-12-07 16:52

Søren Jakobsen skrev i 4759645b$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
dette:

> Politiauktion, desværre

Nårh, ikke 'desværre'. Som borger synes jeg nu det er rart at høre, at der
ikke er tale om at politiet benytter aktioner til at anskaffe sig privat
fotoudstyr

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm