8 år og huller i ørene
Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 13-07-01 19:32

Min datter har nu plaget os i et år for at få huller i ørene og vi har givet
os og lovet hende det. Imidlertid vil jeg godt sikre mig, at det bliver
gjort godt.

Hvem kan anbefale et godt sted, der laver det ordentligt og i fuld
forståelse for min datters tarv ??

Prisen finder jeg ligegyldig da den under alle omstændigheder er ubetydeligt
ift beslutningen. - men kvaliteten og holdningen er altafgørende ....

På forhånd tak

Bjarke

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 14-07-01 03:28

Gå til en kendt guldsmede-kæde...?

Mvh
Christian

Christian Jørgensen

Fra : Karsten

Dato : 14-07-01 06:30

> [...]
>ift beslutningen. - men kvaliteten og holdningen er altafgørende ....
det er godt nok piercing, men mon ikke der 'bare' kan laves det du
efterlyser?
http://www.coldsteel.dk/pholstebro.htm
bare lige et link til information :)
mvh. Karsten