Fødselsdage i adressebog --> Fødselsdage i~
Fra : Palle Jensen

Dato : 05-12-07 21:34

Man har jo muligheden for at indtaste foks fødselsdage i sin adressebog.

Er der nogen af Jer der ved om man automatisk kan få kalenderen til at
snuse de fødselsdage ind fra adressebogen så jeg ikke skal side og
udfylde det to gange?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Terje Rydland

Dato : 05-12-07 22:43

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen af Jer der ved om man automatisk kan få kalenderen til at
> snuse de fødselsdage ind fra adressebogen så jeg ikke skal side og

Krysse av for det i iCals valg-dialog? Ligger under Generelt.

Terje

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-12-07 23:09

On 2007-12-05 22:42:59 +0100, terjery@idi.ntnu.no (Terje Rydland) said:

> Krysse av for det i iCals valg-dialog? Ligger under Generelt.

Duh!

Tak!

Fra : iSteen

Dato : 08-12-07 16:51

Terje Rydland <terjery@idi.ntnu.no> wrote:

> Krysse av for det i iCals valg-dialog? Ligger under Generelt.
>
> Terje

Hmm....jeg bruger iCal 1.5.5 - og jeg kan ikke finde dette punkt.
Gælder det kun for senere udgaver?

Fra : Terje Rydland

Dato : 08-12-07 17:29

iSteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Hmm....jeg bruger iCal 1.5.5 - og jeg kan ikke finde dette punkt.
> Gælder det kun for senere udgaver?

Den var gammel. Min er 3.0.1
Kan godt være at dette ikke fantes i gamle utgaver.

Terje

Fra : iSteen

Dato : 08-12-07 21:09

> Den var gammel. Min er 3.0.1

Jeg bruger Panther - man kan vel ikke opdatere iCal uden at købe et
nyere styresystem?

Fra : Per Rønne

Dato : 08-12-07 10:09

> [...]

> Er der nogen af Jer der ved om man automatisk kan få kalenderen til at
> snuse de fødselsdage ind fra adressebogen så jeg ikke skal side og

Er den efterhånden blevet rettet? Jeg har i hvert fald tit undret mig
over, at kartoteker ikke ville acceptere, at folk kunne være født før
1972 ... så hjælper det jo ikke at have skrevet ens snart 90-årige
faster ind med fødselsdag!
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 08-12-07 11:15

On 2007-12-08 10:08:41 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> [...]
> over, at kartoteker ikke ville acceptere, at folk kunne være født før
> 1972 ... så hjælper det jo ikke at have skrevet ens snart 90-årige

Jep. Min mor fra 1936 ville den godt æde ihvertfald

Fra : Per Rønne

Dato : 08-12-07 15:23

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> Jep. Min mor fra 1936 ville den godt æde ihvertfald

Måske er det Palm og Entorage der havde fejlen ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-12-07 02:09

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Måske er det Palm og Entorage der havde fejlen ?

Jeg kan i hvert fald ikke huske, at jeg er stødt på den i iCal, og jeg
bruger det ganske intensivt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-12-07 02:12

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> writes:

> Jep. Min mor fra 1936 ville den godt æde ihvertfald

En glubsk maskine der, uha.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Palle Jensen

Dato : 09-12-07 18:44

On 2007-12-09 02:11:56 +0100, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) said: