Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Omni Bouncer og farver,
Fra : Bjarne

Dato : 03-12-07 11:58

Har I nogle erfaringer med bouncere med farve? Evt link til nogle
resultater.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at prøve mig lidt i det, idéen er meget
sjov, men hvor effektfuld er den egentlig?

mvh
Bjarne

Fra : Thomas Kjær

Dato : 03-12-07 12:47

On 2007-12-03, Bjarne <vesterport@gmail.com> wrote:
> Har I nogle erfaringer med bouncere med farve? Evt link til nogle
> resultater.
>
> Jeg kunne egentlig godt tænke mig at prøve mig lidt i det, idéen er meget
> sjov, men hvor effektfuld er den egentlig?

Jeg tog et par hurtige test-billeder da jeg købte de farvede bouncere;

http://lnx.dk/photos/test/gear/STO-FEN/1/

Jeg købte dem i forbindelse med et bryllup, hvor den gyldne viste sig
at være rigtigt god til fill-light i kirken.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Bjarne

Dato : 04-12-07 08:59

> [...]
>
> Jeg købte dem i forbindelse med et bryllup, hvor den gyldne viste sig
> at være rigtigt god til fill-light i kirken.

God test, den giver mig et fint indblik i hvad man kan forvente. Tak for
linket.

mvh
Bjarne

Fra : Mogens Hansen

Dato : 03-12-07 12:48

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> wrote in message
> Har I nogle erfaringer med bouncere med farve? Evt link til nogle
> resultater.

Man også bare bruge farvefiltre, som eventuelt kan sidde under en
OmniBounce:
http://lightingmods.blogspot.com/2007/11/strobist-gear-where-can-i-find-it-in.html

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Bjarne

Dato : 04-12-07 08:56

> Man også bare bruge farvefiltre, som eventuelt kan sidde under en
> [...]

Fin løsning egentlig. Jeg tror faktisk jeg har sådan et farvefilter kort til
teatlys liggende... Altså sådan en hele prøve pakke, der er jo nogle
hundrede... Det skal jeg da prøve.

mvh
Bjarne