apple.com/homer :)
Fra : Michael Holm

Dato : 01-12-07 13:24

Apple long lost switcher campaign
http://www.macinquirer.com/files/page0_blog_entry33_1.jpg

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Lyrik

Dato : 01-12-07 15:39

Den 01.12.2007 kl. 13:24 skrev Michael Holm <spam@toitsu.dk>:

> Apple long lost switcher campaign
> http://www.macinquirer.com/files/page0_blog_entry33_1.jpg

Homer enetale:

Tro det eller ej, jeg plejede at være en computeridiot.

SÃ¥ fortalte Pige-Bart mig om Mac.

Den er idiotsikker siger hun.-Hvilket er perfekt til mig!

Nu taster jeg løs, surfer på "Weird Wide Web", sender junk-E-mail..Checker
Web-cammet på "Donut World", så jeg kan følge med i når de varme donuts er
klar.

Og ikke noget af det virus- og spyware-jazz!

For Pige-Bart si'r at Mac's er grundlagt på eunukker!

Hey! vent et øjeblik!

Betyder det at jeg ikke kan nedlaste billeder af nøgne sild som Moe gør?

Pige Bart:
Jeg var måske lidt hurtigt ude med den der "idiot-sikker" udtalelse.

LOGO:
apple.com/homer

Homer: Mit navn er Homer J. Simpson og jeg er en atomkraftanlægs -operatør.

Hele historien falder efter min mening til jorden fordi Pige-Bart ikke
sagde noget om "eunukker."

Fordi nedlastning af nøgne sild, benævnt "broads" er speciel amerikansk
nøglehulskikkerkultur som vi kun har foragt til overs for i DK!

"broad (WOMAN)

noun [C] US OFFENSIVE

a woman

(from Cambridge Advanced Learner's Dictionary)"

Og fordi Homer Simpson er en psykopat som det er farligt at grine af.
Endvidere er Mac godt nok for idioter... men eunukker??-MÃ¥ske de fleste
brugere ikke er i den seksuelt aktive alder... men eunukker, det er for
stærkt!

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 01-12-07 16:24

Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> wrote:

> [...]
> Endvidere er Mac godt nok for idioter... men eunukker??-Måske de fleste
> brugere ikke er i den seksuelt aktive alder... men eunukker, det er for

Prøv at udtale UNIX på engelsk.

Fra : Peter Kiil

Dato : 01-12-07 17:59

Lyrik - lyrik@fupheaven.dk on 01/12/07 15.39 wrote:

> [...]
>Endvidere er Mac godt nok for idioter... men eunukker??-Måske de fleste
>brugere ikke er i den seksuelt aktive alder... men eunukker, det er for

Hvor er det flot du kan oversætte det, så mangler vi bare du også forstår
det.
--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Lyrik

Dato : 01-12-07 20:17

Den 01.12.2007 kl. 17:58 skrev Peter Kiil <peter@kiil.net>:

> Hvor er det flot du kan oversætte det, så mangler vi bare du også forstår
> det.
Jeg burde ikke have kommenteret indlægget, for jeg bruger for få
ressourcer på Homer Simpson.
"That's my story, and I'm sticking to it!"

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-12-07 20:33

> [...]

> Endvidere er Mac godt nok for idioter... men eunukker??-Måske de fleste
> brugere ikke er i den seksuelt aktive alder... men eunukker, det er for

Tænk - jeg syntes, den var mægtig morsom

M.