fælles foældre myndighed
Fra : karsten abrahamsen

Dato : 21-11-07 20:34

hej
hvad er forskellen på at den ene forældre har forældrmndigheden eller
at de har fælles.

og hvad skal der til at omstøde en evt aftale at den ene part har hele
forældrmyndigheden, kan statsamtet diktere en sådan afgørelse ?

Karsten

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 21-11-07 23:38

Den Wed, 21 Nov 2007 19:33:41 +0000 skrev slet 6HW54:

> [...]
>
> og hvad skal der til at omstøde en evt aftale at den ene part har hele
> forældrmyndigheden, kan statsamtet diktere en sådan afgørelse ?

Læs og lær:

Karl Erik Christensen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 21-11-07 23:49

Den Wed, 21 Nov 2007 22:38:20 +0000 skrev Karl Erik Christensen:

> Læs og lær:
> https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=32014

For hjælp til tolkning af forskellige problemstillinger mv. se:
http://www.foreningenfar.dk/

Karl Erik Christensen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 24-11-07 01:55

Den Thu, 22 Nov 2007 21:17:37 +0100 skrev Nuser:

> eller spørg på www.singlemom.dk i deres debatforum under
> forældremyndighd og samvær.

Som jeg forstår spørgeren, ønskes korrekte svar på spørgsmålene, hvilket
ofte ikke fås i et debatforum.

> det kræver at man opretter en brugerprofil, og er gratis.

Gratis med hvad?

> hilsen nuser

Karl Erik Christensen