Hvor finder man fennikel tørt som frisk?
Fra : René Hansen

Dato : 27-11-07 19:27

Hej
Jeg søger en butik der sælger fennikel enten i tør eller frisk form...
Det skal bruges til et svensk sirups brød...
Håber i kan hjælpe

Mvh René

Fra : Max

Dato : 27-11-07 20:17

Hej René

> Jeg søger en butik der sælger fennikel enten i tør eller frisk form...

Jeg købte frisk fennikel i Kvickly i søndags.

--
Mvh Max

Fra : padre

Dato : 27-11-07 21:37

"René Hansen" <totorules@hotbot.com> skrev i en meddelelse

> Jeg søger en butik der sælger fennikel enten i tør eller frisk form...

Her i Kbh kan det findes hos alle grønthandlere

--
padre
"Don't you know there ain't no Devil

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 27-11-07 21:41

Min lokale brugs har fennikel både frisk og tørret/pulveriseret

/tue

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-11-07 08:54

René Hansen wrote:

> Det skal bruges til et svensk sirups brød...

Jeg gætter på at du så skal bruge fennikelfrø. Det bruges til bagning.
Har aldrig hørt om frisk fennikel til bagning (det er en grøntsag).

Hilsen
Martin