Teflonbelagt stænklåg
Fra : Ditte H

Dato : 27-11-07 17:53

Hej

Mormor ønsker sig et teflonbelagt stænklåg til panden.

Min mor har ledt flere steder i Randers, google er ikke min ven. Håber I
vil være mine venner.

Onlinekøb er fint, men ellers gerne i Randers.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Ditte

Fra : Max

Dato : 27-11-07 18:28

Hej Ditte

> Mormor ønsker sig et teflonbelagt stænklåg til panden.

Hvad er ideen i at det skal være teflonbelagt ?

--
Mvh Max

Fra : Ditte H

Dato : 27-11-07 18:43

Max skrev:
> Hej Ditte

> Hvad er ideen i at det skal være teflonbelagt ?

Det ønsker min mormor sig. Men hendes søster har vist sådan et, men
søsteren ved ikke hvor det stammer fra. Aner ikke andet end det.
Min mor ønskede hjælp, og så søger jeg hjælp.