Drømmekage
Fra : Margit

Dato : 24-11-07 20:56

Passer en drømmekage med 500 g mel
og 8 æg ikke til ovnens store kvadratiske
bradepande ? Mon ikke alle bradepander
er lige store

Hilsen Margit

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 24-11-07 21:01

Margit wrote:

> Mon ikke alle bradepander er lige store

Nej. Vores er rektangulær, ikke kvadratisk.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-11-07 23:17

"Margit" <has@has.dk> skrev i en meddelelse
> Passer en drømmekage med 500 g mel
> og 8 æg ikke til ovnens store kvadratiske
> bradepande ? Mon ikke alle bradepander
> er lige store
>
> Hilsen Margit

Jeg har en opskrift på en bradepandekage med 250 g. mel og 6 æg, og
der står målet på bradepanden til 22x28 cm., så jeg tror at din
store bradepande vil være fin.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Morten Wartou

Dato : 24-11-07 23:35

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen
> "Margit" <has@has.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en opskrift på en bradepandekage med 250 g. mel og 6 æg, og der
> står målet på bradepanden til 22x28 cm., så jeg tror at din store
> bradepande vil være fin.

Mon dog? Arealet på Margits bradepande er knap fire gange så stort, og
Margits opskrift er ikke engang dobbelt så stor som din. Jeg tror det vil
blive en flad fornøjelse, og drømmekager skal være høje (synes jeg:).

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou