blackstone whisky i aldi
Fra : søren brix

Dato : 20-11-07 10:17

Hej Ng

er der nogen herinde der tilfældigvis har smagt aldis blackstone single malt
whisky 12 års (til 129kr..) alene prisen fortæller mig at det er noget være
sprøjt..men man kan jo blive positivt overrasket med de varer de har i
aldi..

mvh

Søren

Fra : Niels

Dato : 20-11-07 12:47

> [...]
> sprøjt..men man kan jo blive positivt overrasket med de varer de har i

Hvorfor køber du ikke bare en flaske og fortæller os om den?

--
Niels

Fra : Linde

Dato : 20-11-07 21:55

"søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> malt whisky 12 års (til 129kr..) alene prisen fortæller mig at det er
> noget være sprøjt..men man kan jo blive positivt overrasket med de varer

Ligesom med deres XO cognac til 179 blev jeg også fristet over evne og købte
en. Den er som man kunne forvente, en halvanonym malt, sikkert af speyside
af nogle mindre udviklede fad, hvis den da lever op til titlen som single
malt. Den har intet særpræg, og heller ingen spændende toner, og kun lidt
røg. Den er faktisk meget som en mild blended, med nogen sødme og en rodet
eftersmag. Som med cognac´en fandt jeg hurtigt et andet formål med
whisky´en, nemlig til whisky sour og Tuzla-kaffe. Men ikke en whisky man
glæder sig til at komme hjem til en fredag eftermiddag.

Mvh
Linde

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-11-07 11:36

Jeg synes da egentlig at når man sammenholder pris og kvalitet, så har
Aldi været heldige, både med XO cognac'en og den seneste Armagnac. Man kan
vel ikke forvente at få top cognac/armagnac til priser mellem 150 og 175
kroner.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Max

Dato : 21-11-07 11:55

Hej Frank

> Man kan vel ikke forvente at få top cognac/armagnac til priser mellem
> 150 og 175 kroner.

Nej, men det er fint til at putte i kager :)

--
Mvh Max

Fra : Linde

Dato : 22-11-07 18:25

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vel ikke forvente at få top cognac/armagnac til priser mellem 150 og 175

Helt enig. De er da heller ikke helt uefne, men man får hvad man betaler
for. Når det så er sagt har jeg da også fået meget glæde af dem, bare ikke
den glæde at skænke en stor oplevelse som en fin gammel cognac eller en god
islay whisky kan være.

Mvh
Linde

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-11-07 12:18

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> on onsdag 21. november 2007 at
11:54 +0100 wrote:
>Nej, men det er fint til at putte i kager :)

Det er skam fint til mange ting - Armagnac'en røg skam fint ned da
drengene var på besøg forleden og midt om natten mente at nu skulle der
cognac på bordet - er jo et spørgsmål om prioritering. I denne situation
vile det da være vanvid at stille luksusflaskerne på bordet

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Max

Dato : 21-11-07 13:06

Hej Frank

> Det er skam fint til mange ting - Armagnac'en røg skam fint ned da
> drengene var på besøg forleden og midt om natten mente at nu skulle

Hvis det var tøserne og de ville have Lumumba, havde det sikkert
også været fint :)

--
Mvh Max