Perfect Draft-fustager i Flensburg.
Fra : Pølsesnak

Dato : 19-11-07 04:04

Hejsa.

Nogen der ved, hvor man kan købe fustager til Philips' Perfect Draft
fadølsanlæg i Flensburg og omegn?

M.v.h.
Henrik.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-11-07 10:32

Pølsesnak <poelsesnak@gmail.com> on mandag 19. november 2007 at 4:04 +0100
wrote:
>Nogen der ved, hvor man kan købe fustager til Philips' Perfect Draft
>fadølsanlæg i Flensburg og omegn?

jeg mener at du kan få dem hos Citti i Flensborg.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Pølsesnak

Dato : 19-11-07 12:04

> jeg mener at du kan få dem hos Citti i Flensborg.

Ser ud til at være et forsøg værd. Tak for forslaget!

Henrik

Fra : J-man

Dato : 19-11-07 20:31

Pølsesnak skrev:

> Ser ud til at være et forsøg værd. Tak for forslaget!
>
> Henrik

Mener også helt bestemt de har dem i citti, ellers ved jeg de har dem i
real i fördepark.

Derudover har de dem også i flere af grænsebutikerne i harislee ved padborg.

Og bare så du ikke tror jeg tager fejl så er det perfect draft og ikke
de andre typer som f.eks biermaster tager.. dem har de ellers også
rigeligt af ;)

Fra : Pølsesnak

Dato : 19-11-07 22:32

> Mener også helt bestemt de har dem i citti, ellers ved jeg de har dem i
> real i fördepark.

Glimrende. Endnu en mulighed. Tak.

> [...]
> andre typer som f.eks biermaster tager.. dem har de ellers også rigeligt

Det var slet ikke faldet mig ind, at man kunne få dem i de deciderede
grænsebutikker, for fadølsanlægget føres jo desværre ikke på det danske
marked. Synd, for jeg synes det er et møjflot anlæg, i modsætning til f.eks.
Biermaster. Desuden er det et stort plus at man kan se hvor meget øl der er
tilbage i fustagen.

M.v.h.
Henrik.

Fra : J-man

Dato : 20-11-07 20:41

Pølsesnak skrev:
> [...]
> marked. Synd, for jeg synes det er et møjflot anlæg, i modsætning til
> f.eks. Biermaster. Desuden er det et stort plus at man kan se hvor meget

Ja desværre har de oftes en dyrere literpris for øllet, ellers havde jeg
også med glæde smidt de ekstra penge efter et perfectdraft anlæg de er
lækre men "nøjes" med mit biermaster pga. af den billigere øl :)