Abonnement hos TDC
Fra : Tina Andersen

Dato : 13-07-01 14:23

Hej Gruppe

Torsdag i sidste uge var jeg rundt om en Fona for at oprette et VIC15
abonnement. Jeg har endnu ikke hørt noget fra dem.

Hvad er jeres erfaringer med, hvor lang tid der gør, før man får en
bekræftelse eller et "desværre" brev fra dem?

Mvh

Tina

Fra : N. Christensen

Dato : 13-07-01 15:10

"Tina Andersen" <pwr2me_dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Torsdag i sidste uge var jeg rundt om en Fona for at oprette et VIC15
> abonnement. Jeg har endnu ikke hørt noget fra dem.

Fona skulle meget gerne have kreditgodkendt dig før end de oprettede dit
abb. Det kan du se om de har gjort ved at kigge på din oprettelsesblanket,
og ude til højre ca. mit på siden, skulle meget gerne stå en KVS-kode. Gør
der det, ja så er du godkendt.

> Hvad er jeres erfaringer med, hvor lang tid der gør, før man får en
> bekræftelse eller et "desværre" brev fra dem?

Du vil typisk modtage et velkomstbrev indenfor et par dage efter. Men de har
netop sendt en fax ud om at grundet den store succes med deres Vic abb., ja
så er de desværre meget bagud.

Så bare rolig, du skal nok modtage noget fra dem. Ellers hvert i fald en
regning

Fra : Tina Andersen

Dato : 13-07-01 19:43

N. Christensen <korsor@mancan.dk> skrev i en news:9imvs7$ona$1@sunsite.dk...
> [...]
> og ude til højre ca. mit på siden, skulle meget gerne stå en KVS-kode. Gør

Der står ikke nogen KVS kode.... Der står mit kørekortsnummer, men feltet
til KVS koden er tom. Vil det så sige, at mit abonnement så slet ikke bliver
oprettet?

Hvis jeg ikke er blevet godkendt i Fona, hvorfor lader de det så oprette i
det hele taget?

> [...]
har
> netop sendt en fax ud om at grundet den store succes med deres Vic abb.,

Har intet hørt fra dem.

> Så bare rolig, du skal nok modtage noget fra dem. Ellers hvert i fald en
> regning

Tina

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 02-08-01 19:41

>Der står ikke nogen KVS kode.... Der står mit kørekortsnummer, men feltet
>til KVS koden er tom. Vil det så sige, at mit abonnement så slet ikke bliver
>oprettet?
[...]

Det betyder bare at sælgeren i Fona ikke har fået den godkendt.
Du skal nok høre fra TDC hvis du ikke bliver godkendt.

>Hvis jeg ikke er blevet godkendt i Fona, hvorfor lader de det så oprette i
>det hele taget?
[...]

Det har Fona ikke ret meget med at gøre. Det er TDC, der opretter. Og
de kan sagtens nå at lukke, eftersom du jo faktisk IKKE er godkendt
endnu.

[...]

Indenfor et par dage, som allerede er skrevet.

Men abonnementet kommer først til at fungere optimalt (sende SMS, vise
nr. mv.) efter 7-10 arbejdsdage.

Undskylder det meget sene svar og håber det er gået i orden.

--
Henrik Koksby.dk Hansen