Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stearinlys
Fra : emj

Dato : 18-11-07 09:54

Hvordan er teknikken, hvis man vil fotografere et stearinlys, hvor man
både kan se lys+stage og undgå at flammen bliver for hvidt?

Jeg har ikke en ekstern blitz, hvis det indgår i løsningsforslaget,
men alle forslag modtages med tak

Hilsen emj

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-11-07 10:15

emj skrev:
> [...]
> både kan se lys+stage og undgå at flammen bliver for hvidt?
>
> Jeg har ikke en ekstern blitz, hvis det indgår i løsningsforslaget,

Dobb. expon.- med og uden ild i

New Images: http://olelarsen.eu/78/index.html

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-11-07 12:42

On Sun, 18 Nov 2007 10:15:12 +0100, Ole Larsen <olenospam@nospam.dk>
wrote:

>Dobb. expon.- med og uden ild i

Lyder logisk nok - eller evt som HDR.

Fra : Mr. D

Dato : 18-11-07 14:22

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:6790k3t2lu9k9ecqfdctf3cnob7rkid0oh@4ax.com...

> Lyder logisk nok - eller evt som HDR.

HDR?

simon

Fra : Leif Langgaard

Dato : 18-11-07 14:26

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> HDR?
>
> simon

Se:

http://help.adobe.com/da_DK/Photoshop/10.0/help.html?content=WSfd1234e1c4b69f30ea53e41001031ab64-78ed.html

Langgaard

Fra : emj

Dato : 18-11-07 18:00

Ole Larsen skrev:

>Dobb. expon.- med og uden ild i

Jeps, det skal da prøves.

Hilsen emj

Fra : Leif Langgaard

Dato : 18-11-07 14:45

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse
> [...]
> både kan se lys+stage og undgå at flammen bliver for hvidt?
>
> Jeg har ikke en ekstern blitz, hvis det indgår i løsningsforslaget,

Hej

Du skriver at du ikke har en ekstern blitz, så jeg går ud fra du har en
intern

Jeg ville "minusse" blitzen indtil ønsket resultat opnås, eller læg et
kraftigere lus på stagen, så det kommer til at få det forhold til flammen
som du ønsker.

Langgaard

Fra : emj

Dato : 18-11-07 17:59

Leif Langgaard skrev:

> [...]
>Jeg ville "minusse" blitzen indtil ønsket resultat opnås, eller læg et
>kraftigere lus på stagen, så det kommer til at få det forhold til flammen

Spændende forslag. Det vil jeg prøve at eksperimentere lidt med. Jeg
har slet ikke tænkt på at jeg jo kan skrue ned for blitzen.

Hilsen emj