Oprørsk MacOS?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 13-07-01 14:35

I kontrolpanelet Dato & Tid har jeg - vedr. timeslag m.v. - sat X i
feltet 'Slå ikke, hvis der er en screensaver igang'

Men det lader MacOS (7.6.1) sig øjensynlig ikke afficere af, tværtimod
fløjter, dytter og kimer den rask væk, selv når den er i 'sleep mode'!

Det er intet større problem - den forstyrrer ingen; men alligevel undrer
det mig lidt!

Har mere tidssvarende OSer mon samme adfærd - så det blot er en slags
'ungdomsoprør'??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 13-07-01 17:06

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Har mere tidssvarende OSer mon samme adfærd - så det blot er en slags
> 'ungdomsoprør'??

Arhh hvis maskinen køre 7.6.1 så er den vist ikke helt ung længere,
nærmere tilsvarende Ældre Sagen der kastede brosten

Prøv evt. at resette PRAM'en ved at holde æble + alt + p + r nede under
opstart.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 13-07-01 23:13

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:
> Prøv evt. at resette PRAM'en ved at holde æble + alt + p + r nede under
> opstart.

Det har jeg ret ofte gjort - det hjælper (vist?) i sig selv ikke noget;
faktisk tror jeg, det *er* en 'bug' i mit OS (eller måske en
udvidelseskonflikt?).

Derfor var jeg bare interesseret i at høre, om nyere OSer opfører sig
ligeså?

--
med venlig hilsen
Hans