Scripts modem Haj
Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 22-11-07 09:48

Mærkeligt problem !
Mine G3 og GPRS modem scripts fra Ross`s ( http://www.taniwha.org.uk/
) har ændret sig fra at være type dokument til at være type unix-
arkiv - hvilket gør at de ikke virker som modem scripts og jeg kan
ikke bruge min mobil til at komme på nettet. Jeg har selvfølgelig
prøvet at hive nogle nye ned, men de bliver straks til en type unix-
arkiv. Det har ellers virket fint før.
Powerbook 1.67 med tiger og en K810i

Det hele virker fint på min gl G3 Pismo med panter, der ligger mine
modem scripts som type dokument, jeg har også prøvet at hive nogle nye
ned på pismoen, men ligeså snart de kommer over på Powerbooken bliver
de til type Unix-arkiv og kan ikke bruges. HVORFOR ???

Mvh Nils

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-11-07 22:31

nilsba@gmail.com wrote:
> [...]
> ned på pismoen, men ligeså snart de kommer over på Powerbooken bliver
> de til type Unix-arkiv og kan ikke bruges. HVORFOR ???

Type/creator er ligegyldigt for hvorvidt scriptene duer eller ej. Tjek
rettighederne på scriptene.

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 23-11-07 01:04

On 22 Nov., 22:30, Morten Reippuert Knudsen <s...@reippuert.dk> wrote:

> Type/creator er ligegyldigt for hvorvidt scriptene duer eller ej. Tjek
> rettighederne på scriptene.
>
> --
> Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>
>
> Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

Hvad mener du med at tjek
> rettighederne på scriptene ? De har virket et par år.

vh.. Nils

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-11-07 17:52

nilsba@gmail.com wrote:

> Hvad mener du med at tjek

kig på dem på såvel den nye som den gamle maskine.

ikke på den installation.

Fra : nilsba@gmail.com

Dato : 23-11-07 12:20

On 23 Nov., 17:51, Morten Reippuert Knudsen <s...@reippuert.dk> wrote:

> [...]
>
> --
> Morten Reippuert Knudsen <http://blog.reippuert.dk>
>
> Merlin Works CR-3/2.5 & Campagnolo Chorus 2007.

Sorry - Men jeg har ingen ide hvad du snakker om, de har virket på den
ny mac i ca 1 år. Jeg har prøvet at ændre dem til rtf og txt men det
hjælper ikke..

vh. Nils

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-11-07 08:03

nilsba@gmail.com wrote:

> Sorry - Men jeg har ingen ide hvad du snakker om, de har virket på den
> ny mac i ca 1 år. Jeg har prøvet at ændre dem til rtf og txt men det
> hjælper ikke..

tjek nu rettighederne på filerne. type/creator er fuldtsændig
ligegyldig.