Udskrive hjælp
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 19-11-07 21:55

Tidligere blev "Hjælp" vist i et program, der hedder "Hjælp-fremviser".
Her kunne siderne udskrives. I Leoparden står der Finder som program,
når man åbner hjælp. Og der er ikke adgang til udskrivning, medmindre
man tager et Snapshot af skærmen. - Eller hvad?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-11-07 22:17

Ove Steen Smidt wrote:
> [...]
> når man åbner hjælp. Og der er ikke adgang til udskrivning, medmindre
> man tager et Snapshot af skærmen. - Eller hvad?

Det har jeg egentlig aldrig tænkt på, men jo, du kan udskrive...

Klik på 'Hjælp' i menulinien og skriv et søgeord i feltet. der vil
såkomme et Finder vindue op med det relevante emne.

Øverst i vinduet har du pilene for frem og tilbage, en popup menu med
'Hjem' som symbol og ved siden af den en dnu en popup menu med
'tandhjulet'. Klik på den og vælg 'Udskriv', så udskrives den aktuelle
side....

Og sandelig om man ikke også kan gøre teksten både større eller mindre.
- Det er en hel ny funktion........

Så enkel og alligevel så besværlig...

mvh. Erik Richard

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 20-11-07 17:47

> [...]
> side....
>
> Og sandelig om man ikke også kan gøre teksten både større eller mindre.

Ja sandelig. Så enkelt - når bare man ved, hvordan.