Hvor kan man enkelt gemme små filer, bille~
Fra : Ole Pagh

Dato : 26-11-07 17:55

Undskyld, hvis dette ikke er den rigtige gruppe.

Når nu dk.binaer ikke rigtig er til at bruge længere, da de fleste ikke
har den, hvor kan man så enkelt uploade f.eks. små regnearksfiler,
billeder eller andet som man så enkelt kan linke til i et indlæg i den
pågældende gruppe?

Jeg har for nogen tid siden fået adressen på sådan et site (dansk) men
må med skam melde at jeg ganske har glemt adressen.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 26-11-07 18:13

Jeg bruger denne http://peecee.dk/

--
ad

Fra : Ole Pagh

Dato : 26-11-07 20:07

Awul Dasfilshabeda:

> Jeg bruger denne http://peecee.dk/

Lige præcis! Det var den jeg havde glemt nanet på.
Tusind tak.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 30-11-07 00:58

Ole Pagh wrote:
> [...]
>
> Jeg har for nogen tid siden fået adressen på sådan et site (dansk) men
> må med skam melde at jeg ganske har glemt adressen.

ellers følger der garanteret lidt hjemmesideplads med til din
internetopkobling, som du kan bruge til at smide små filer op :)