back-up
Fra : Brother Tuck

Dato : 24-11-07 11:40

Hej NG
Hvordan tager jeg en back-up af alle mine mails i indbakken, sendt post og
gerne af mine adresser. Jeg bruger outlook 2003

Fra : Henning

Dato : 24-11-07 13:07

www.ajsystems.com

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-11-07 17:01

Brother Tuck skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hvordan tager jeg en back-up af alle mine mails i indbakken,
> sendt post og gerne af mine adresser. Jeg bruger outlook 2003

Den simpleste måde er at finde filen Outlook.pst - den indeholder
alt det, du efterlyser.

Tag en kopi af den.

Du kan finde stien til den i Filer -> Datafilstyring

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Viggo

Dato : 24-11-07 18:30

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Hvordan tager jeg en back-up af alle mine mails i indbakken, sendt post og
> gerne af mine adresser. Jeg bruger outlook 2003
Filer / Importer og eksporter / Eksporter til en fil / Fil med private
mapper (.pst) / Private mapper Husl flueben i "Medtag undermapper"
--

Venlig hilsen
Viggo