E-Mail
webnoob 5265
Flytte mail fra OE5 til OE6 xp
Fra : Sten Bo

Dato : 23-11-07 10:40

Hejså.

Skriver for en bekendt.

Ny komputer med XP og så skal mails over. Hvorfor f skal det være så svært
hvis det er en ny version OE.

Nu har jeg prøvet alle de tip jeg har fundet her, bortset fra, at man IKKE
havde eksporteret mails til en back-up fil inden man forsøgte at kopiere
mailen over. Så det er ikke prøvet. Kan lige nu kun klippe og klistre.

Vi (jeg er desværre blevet rodet ind i det) og da gamle pjecen er defekt
har jeg flyttet harddisken hjem i min (xp) og via stifinder kopieret mappen
med dbx filerne til en cd. og har så forsøgt at lægge den i den samme mappe
på den ny pc. Duer ikke.

Så har vi tip herfra oprettet postmapper med OE i den ny pc og sendt 1 ny
mail til hver for ligesom at ta den i brug, vise OE stien til den. Virker
stadig ikke. Kan ikke lægge DBX mappe ind i de nye mapper.

Jeg overvejer at sætte hans hd i min pc og se om hans Win98 stadig er intakt
og kan køre OE 5'eren. lave en back up fil, og forsørge at få den over. Men
når man kikker i import i OE 6 står der kun fra OE 4 og 6 virker det ikke
med 5 eren?

Hvorfor kan OE6 ikke se de OE5 DBX mapper, hvad har jeg overset?

Vi har kikket på TDC vejledning

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-11-07 10:59

Sten Bo wrote:

> Skriver for en bekendt.

Skriv lige i den rigtige gruppe...

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Det eneste vi kan hjælpe med er at flytte mails fra OE over i noget
bedre

Jesper Poulsen

Fra : Sten Bo

Dato : 23-11-07 12:55

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Skriv lige i den rigtige gruppe...
>
> dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
>
> Det eneste vi kan hjælpe med er at flytte mails fra OE over i noget
> bedre

Spade. hvor står det. Jeg har læst fundatsen. Og du er klart i mod den.
Religionskrig.

Men tak for tippet. Det er muligt du har ret i at det er en bedre gr. til
det. ,

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-11-07 13:56

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.mail%2Bnews.outlook-express

> Men tak for tippet. Det er muligt du har ret i at det er en bedre gr. til
> det. ,

Jesper Poulsen

Fra : Sten Bo

Dato : 23-11-07 15:55

,

> [...]

? ...

> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.software.mail%2Bnews.outlook-express

Relevans..

Ja det står i expressgruppens fundats at den er beregnet til ... Gæt
engang.

Men denne gr. s fundats der gælder her hvor vi hygger os nu. Hvad står
der der!

Der er andre der har fået svar i expresspørgsmål og jeg kan IKKE se at det
er i mod fundatsen.

Men pjat med det. Bare vi finder ud af det.

Sten

Fra : Lars E. P.

Dato : 23-11-07 16:15

Fri, 23 Nov 2007 15:54:54 +0100, skrev "Sten Bo"
<fjerngoss@stofanet.dk> :

>Der er andre der har fået svar i expresspørgsmål og jeg kan IKKE se at det
>er i mod fundatsen.

Hvis der findes en speciel gruppe til et bestemt - i dette tilfælde -
program, skal man altid benytte den fremfor den generelle gruppe.

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk (Afsnit om Forhold mellem over- og
undergrupper)

Hilsen Lars

Fra : Sten Bo

Dato : 23-11-07 17:22

"Lars E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Hvis der findes en speciel gruppe til et bestemt - i dette tilfælde -
> program, skal man altid benytte den fremfor den generelle gruppe.

Ja det går op for mig som rimeligt. Forhistorien, søger på google med
spørgsmålet, får gr her med flere lignende spm, altså 2 x Express eller
Express til vista, googler på usenet gr navnet, fundats, tjekker og klikker
så på gå til på egen newsserver. OG opdager altså ikke, at der er en gr
spcf til Express. Men burde selvfølgelig ha være mistænkelig pga. af mængden
Express eller rettere at der ikke er så mange spørgsmål. Helt usandsynlig
ikke?

Burde der være et pip, lille obs. i fundatsen?

Beklager udtrykket. Syns jeg blev mobbet.

Sten

Fra : N_B_DK

Dato : 26-11-07 12:15

"Sten Bo" <fjerngoss@stofanet.dk> wrote in message

> Burde der være et pip, lille obs. i fundatsen?

Nej det burde der ikke, der er heller ikke et pip når du går ind til
købmanden om at slagteren ved siden af har større viden om kød end købmanden
har.

> Beklager udtrykket. Syns jeg blev mobbet.

Så er du nok lidt ny på usenet, for mobbet blev du bestemt ikke.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.