Problemer i Windows Mail
Fra : Erik K.

Dato : 18-11-07 10:47

I den senere tid er jeg flere gange kommet ud for, at jeg hverken kan læse
eller slette en mail. - Jeg får følgende besked: - "Windows Mail fandt et
uventet problem under visning af meddelelsen. Kontroller, om din computer
ikke har mere hukommelse eller ikke har tilstrækkelig diskplads, og prøv
igen."

Det er brandirriterende, og hvis jeg ikke finder en løsning skal jeg jo leve
med disse mails til "evig tid"?? - Jeg kan ikke engang flytte dem til en
særlig mappe, for de lader sig heller ikke flytte.
Håber der er nogen der har løsningen, for jeg har forgæves søgt efter den på
nettet.

Mvh
Erik

Fra : Carl Drud

Dato : 18-11-07 11:26

"Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> writes:

> [...]
> fandt et uventet problem under visning af meddelelsen. Kontroller, om
> din computer ikke har mere hukommelse eller ikke har tilstrækkelig

Måske "WMUtil" kan hjælpe.

http://www.oehelp.com/WMUtil/Default.aspx

--
Carl

Fra : Erik K.

Dato : 09-12-07 18:28

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i meddelelsen

> Måske "WMUtil" kan hjælpe.
>
> http://www.oehelp.com/WMUtil/Default.aspx
>
> --
> Carl

Hej Carl
Tak for tippet.
Jeg har bøvlet noget med det, men er nu endelig blevet de "blinde" mails
kvit.
Det nævnte program hjalp mig med en fil i "outbox", hvorimod den ikke kunne
finde en tilsvarende i inbox.
Den løste jeg på en anden kringlet måde i Microsoft Communications, som jeg
blev henvist til via den meddelelse der kom frem om "Windows Mail fandt et
uventet problem under visning af meddelelsen. Kontroller, om din computer
ikke har mere hukommelse eller ikke har tilstrækkelig diskplads, og prøv
igen".

Hilsen
Erik