Udvid din juridisk horisont - Om lovliggør~
Fra : Christian Madsen

Dato : 18-11-07 13:10

Hej Alle,

Min meget gode ven har skrevet denne glimrende opgave om
"Forvaltningsmyndighedernes stillingtagen til retlig eller fysisk
lovliggørelse af ulovlige bygningsforhold og lignende".
Det er meget spændende læsning, og giver et godt billede af hvad der
sker, hvis man har bygget uden tilladelse, eller hvis det senere viser
sig, at tilladelsen var ugyldig.

Jeg har nedenfor sat et link til siden, hvor den kan hentes.

http://www.juradebat.dk/viewtopic.php?f=17&t=22&st=0&sk=t&sd=a&start=10

--
Mvh. stud.jur. Christian Madsen

Fra : MAndersen

Dato : 19-11-07 17:15

"Christian Madsen" <have@none.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilladelsen var ugyldig.
>
> Jeg har nedenfor sat et link til siden, hvor den kan hentes.

Det var et længeventet forum... Det kan selvfølgelig have været der længe,
men ser det først nu.
Tak for det.

MAndersen

Fra : Christian Madsen

Dato : 20-11-07 00:32

MAndersen skrev den 19-11-2007:
> "Christian Madsen" <have@none.com> skrev i en meddelelse

> Det var et længeventet forum... Det kan selvfølgelig have været der længe,
> [...]

Det glæder mig, at du har det sådan. Jeg har i øvrigt skrevet en
halvlang redegørelse for dit spørgsmål derinde. :)

--
Mvh. stud.jur. Christian Madsen