Skift af dagpleje
Fra : PS

Dato : 10-11-07 01:45

Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men desværre ikke kunne finde noget
interessant omkring mit spørgsmål.

Derfor forsøger jeg nu herinde, hvis der skulle være nogen med kendskab til
det.

Vi har en dreng på 12 måneder i dagpleje, men da kemien mellem os
(forældrene) og dagplejen ikke var den bedste - hvilket vi mente at kunne
mærke på vores barn, så valgte vi at bede kommunen om, at finde et nyt sted.

Nu er det så vi er interesseret i, at vide hvor længe man skal vente, er det
op til kommunen eller er der nogle regler.

Vi bruger i øjeblikket noget af vores ferie på, at passe vores barn, hvilket
også er hyggeligt, men i længden måske en mindre uholdbar løsning.

Derfor ville det være interessant at vide om kommunen har ubegrænset tid
til, at finde en ny plads til vores dreng, så man på forhånd kan indstille
sig på det.

På forhånd tak.

Fra : Lars Raaby

Dato : 10-11-07 07:25

PS skrev:
> [...]
> til, at finde en ny plads til vores dreng, så man på forhånd kan indstille

Prøv at stille spørgsmålet i dk.familie.barn

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : PS

Dato : 10-11-07 11:08

"Lars Raaby" wrote in

> Prøv at stille spørgsmålet i dk.familie.barn

Tak for rådet :)