udenlandsk farvande - beskatning
Fra : Henrik Funch Lunnsgå~

Dato : 31-10-07 14:26

Hej !

Har hørt fra en bekendt at ansatte på feks. rødby-Puttgarden opnår
skattefrihed for lønindtægt. Dette skulle begrundes med, at der var
tale om arbejde udført i udenlandsk farvande.

Jeg er bekendt med, at søfolk kan få et fradrag - under hensynstagen
til at arbejdet har varet 6 måneder.

Er der nogle der nærmere kan belyse sandsynligheden af skattefriheden
for ansatte på færger feks. i tysk farvande ??

/Henrik Lunnsgård

Fra : Davidsen

Dato : 31-10-07 14:43

"Henrik Funch Lunnsgård" <henrik.hansen@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er der nogle der nærmere kan belyse sandsynligheden af skattefriheden
> for ansatte på færger feks. i tysk farvande ??

http://www.udligningskontoret.dk/genori.htm

Mvh
Davidsen