Køb på ebay.co.uk
Fra : Henrik

Dato : 27-10-07 18:10

Hej
Jeg har i juni måned købt en golfkølle på ebay.co.uk. Nu er køllen
flækket i bunden og køllen er nu ubrugelig. Jeg kan ikke åbne en "case"
på ebay - den skriver at der er gået mere end 60 dage fra købet.

Hvordan står man juridisk?

mvh Henrik

Fra : Codexx

Dato : 27-10-07 18:39

Henrik wrote:
> [...]
> flækket i bunden og køllen er nu ubrugelig. Jeg kan ikke åbne en
> "case" på ebay - den skriver at der er gået mere end 60 dage fra

I teorien godt -i prakis dårligt. Læs mere her:
http://www.forbrugereuropa.dk/dansk/fakta/garanti/reklamationsret/

Er det en ny "mærkevare" kan du undersøge om der er fabriksgaranti.

/Bacher

Fra : John Sahl

Dato : 29-10-07 21:58

Henrik wrote:
> [...]
> flækket i bunden og køllen er nu ubrugelig. Jeg kan ikke åbne en
> "case" på ebay - den skriver at der er gået mere end 60 dage fra

Det er jo ikke eBay du skal klage til, men sælgeren, som du da forhåbentligt
har sikret dig kontaktoplysningerne på.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't