Forsikring ved tyveri af bil med nøglen si~
Fra : Henning Lund

Dato : 23-10-07 17:50

Jeg tænker rent forsikringsmæssigt, er der nogle
forsikringsmæssige problemer hvis nøglen sidder i en bil der
stjæles?
Hvis nu bilen ødelægges, brændes whatever, dækkes bilen så?
Hvis de fanger tyven så skal han selvfølgelig dække skaden, men
hvis han aldrig findes, hvad så?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Gamle

Dato : 23-10-07 19:00

Henning Lund wrote:
> [...]
> Hvis nu bilen ødelægges, brændes whatever, dækkes bilen så?
> Hvis de fanger tyven så skal han selvfølgelig dække skaden, men

Hej Henning.

Tyveri af en taxi med nøgle siddende i.
http://www.taxi.dk/sw1379.asp
læs nede under fakta.

Mvh.
Torben

Fra : Henning Lund

Dato : 23-10-07 19:46

Gamle tastede:

> Hej Henning.
>
> Tyveri af en taxi med nøgle siddende i.
> http://www.taxi.dk/sw1379.asp
> læs nede under fakta.

Ok tak for det, vi snakkede nemlig om det på jobbet idag, hvor vi
dagligt besøges af mange mennesker der lader nøglen sidde i mens
de lige er inde et par minutter, der kan ske meget på et par
minutter.