God markedførringsskik?
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 19-10-07 16:24

Jeg har modtaget følgende reklame-SMS (jeg har tilmeldt mig servicen, så
ingen problemer med det)

Teksten lyder:
YoO!Endelig Weekend, og det fejrer vi med konceptet FRI BAR dvs. drik alt
hvad du kan af Vin, Øl og Champagne!! Festen starter kl 23!! Vi ses !!!

Jeg kan godt selv læse markedsførringsloven, men hvordan fortolkes §1 i
denne situation... må man godt 'glemme' at nævne den betalte entré på ~3-400
kr eller at tilbuddet kun gælder i 3 timer?

På forhånd tak for svar
--
Tingholm

Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 24-10-07 15:20

Jeg skrev selv:
> [...]
> denne situation... må man godt 'glemme' at nævne den betalte entré på
> ~3-400 kr eller at tilbuddet kun gælder i 3 timer?

Ingen der kender noget til dette?
På forhånd tak for svar
--
Tingholm

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-10-07 19:04

Brian> Jeg skrev selv:
> [...]

Det er en vurdering.

Brian> Ingen der kender noget til dette? På forhånd tak for svar
Brian> -- Tingholm

Har lige svaret på det.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : el_serpiente

Dato : 25-10-07 08:03

On 24 Okt., 16:19, "Brian Tingholm [7900]" <rend...@tingholm.com>
wrote:

> Ingen der kender noget til dette?
> På forhånd tak for svar
> --
> Tingholm

Det er en rigtig svær paragraf at tolke og der er skrevet en masse om
hvad den måske betyder. I en konkret sag er det dog i sidste ende op
til en dommer.

Jeg skal ikke gøre mig klog på det eksempel du giver.

/Jacob