TB Mac genvej til højrestil tekst
Fra : KentBM

Dato : 16-11-07 11:04

Jeg rammer en gang i mellem en kombination, som for en lille menu frem,
hvor jeg kan vælge at centrer, venstrestille osv. tekst i Thunderbird.
Jeg har prøvet at se på genvejstasterne i hjælp i Thunderbird, men der
er intet nævnt. Og jeg kan heller ikke finde noget til MacBooken.

Så jeg er i tvivl om det er korrekte gruppe? Så er det en
Mac-kombination eller skal jeg over i mail+news?
--

Kent

Fra : KentBM

Dato : 16-11-07 11:10

KentBM wrote:
> Så jeg er i tvivl om det er korrekte gruppe? Så er det en
> Mac-kombination eller skal jeg over i mail+news?
Og det åbenlys svar kunne være et simpelt Ja, men svaret må gerne
uddybes, hvis det er positivt

Og i øvrigt tror jeg ikke det sket før opdateringen til Leopard, men det
er sikker bare et tilfælde.

--

Kent

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 16-11-07 12:22

KentBM wrote:
> [...]
> Jeg har prøvet at se på genvejstasterne i hjælp i Thunderbird, men der
> er intet nævnt. Og jeg kan heller ikke finde noget til MacBooken.

Ævle+T?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk