Airport-kort fra en clamshell iBook i en C~
Fra : Adam Sjøgren

Dato : 10-11-07 23:53

Hej.

Ganske simpelt spørgsmål: Kan man tage Airport-kortet fra en gammel
clamshell iBook og sætte det i en gammel Cube og regne med at det vil
fungere efter hensigten?

Mvh.

Adam, der desværre ikke kan få rt2570-driveren til at virke på en big
endian maskine.

--
"Computers are there to save programmers time" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Jon

Dato : 11-11-07 00:08

Adam Sjøgren <asjo@koldfront.dk> wrote:

> Hej.
>

> Ganske simpelt spørgsmål: Kan man tage Airport-kortet fra en gammel
> clamshell iBook og sætte det i en gammel Cube og regne med at det vil
> fungere efter hensigten?

Ja det kan man. Har selv et sånt i en Cube.
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 11-11-07 00:38

On Sun, 11 Nov 2007 00:07:47 +0100, Jon wrote:

> Ja det kan man. Har selv et sånt i en Cube.

Takker, så vil jeg lægge ASUS WL-167g-pinden på hylden og prøve med et
Airport-kort.

Mvh.

Adam