Messenger el.lign. med webcam understøttel~
Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 09-11-07 00:22

- hvad gør I?

Fra : Jonas Delfs

Dato : 09-11-07 00:27

Preben S. Nielsen skrev:
> - hvad gør I?

Bruger MSN Messenger til tekst, Skype til snak og webcam.

Mvh. Jonas

Fra : Peder B. Pels

Dato : 09-11-07 00:38

Preben S. Nielsen <prebstardk@gmail.com> wrote:

> - hvad gør I?

SKype. Såre simpelt.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 09-11-07 00:42

On Nov 9, 12:26 am, Jonas Delfs <jo...@FJERNdelfs.dk> wrote:

> Bruger MSN Messenger til tekst, Skype til snak og webcam.
>
> Mvh. Jonas

Kan man gå på cam med ens venner fra msn via. SKYPE?

Fra : Jonas Delfs

Dato : 09-11-07 01:20

Preben S. Nielsen skrev:

> Kan man gå på cam med ens venner fra msn via. SKYPE?

Kun hvis de også har Skype:)

Mvh. Jonas

Fra : Torben Koch

Dato : 09-11-07 16:38

Preben S. Nielsen <prebstardk@gmail.com> wrote:

> Kan man gå på cam med ens venner fra msn via. SKYPE?

Prøv evt. aMSN, den burde understøtte webcam-chats via MSN.

--
venlig hilsen/best regards:
Torben Koch

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 09-11-07 01:37

Preben S. Nielsen wrote:
> - hvad gør I?

jeg bruger slet ikke den slags, men folk, jeg kender godt, anbefaler
Adium x + Skype.

Adium X 1.1.4 (freeware)
multi-protocol instant messaging client
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23031

Hold dig langt væk fra MS messenger. Den er decideret dårlig til Mac.

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 15:54

On 2007-11-09 01:36:30 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> Hold dig langt væk fra MS messenger. Den er decideret dårlig til Mac.

Hvori består det dårlige?

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-11-07 17:00

Thomas Schreiber wrote:

> Hvori består det dårlige?

Ustabil og iflg. flere hullet som en si rent sikkerhedsmæssigt...

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 17:33

On 2007-11-11 16:59:56 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> Ustabil og iflg. flere hullet som en si rent sikkerhedsmæssigt...

Ustabil? Hvordan ustabil? Jeg har aldrig haft noget der minder om
sikkerhedsproblemer med MSN messenger til Mac, ligesom det kører altid
uden probs. Eneste grund til at jeg bruger Adium er fordi den kan laves
meget mindre vha skins. Jeg tror du udtaler dig om du ikke aner noget

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-11-07 17:49

Thomas Schreiber wrote:

> [...]
> uden probs. Eneste grund til at jeg bruger Adium er fordi den kan laves
> meget mindre vha skins. Jeg tror du udtaler dig om du ikke aner noget om

Tja... du kunne jo prøve at læse div. fora og reviews, så vil du nok få
en lidt anden opfattelse.

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 19:30

On 2007-11-11 17:48:56 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> Tja... du kunne jo prøve at læse div. fora og reviews, så vil du no k
> få en lidt anden opfattelse.

Kan du henvise til noget dokumentation?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-11-07 21:09

Thomas Schreiber wrote:

> Kan du henvise til noget dokumentation?

CNet, ZDNet, MacFixIt, MacUpdae, NacNN, Tucows, - du kan selv fortsætte.

Det er nok ikke helt uden grund, at den de fleste Mac steder kun får 2
stjerner, og et par få gange en enkelt 3-stjernet review.

mvh. Erik Richard

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-07 22:39

On 2007-11-11 21:09:11 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> CNet, ZDNet, MacFixIt, MacUpdae, NacNN, Tucows, - du kan selv fortsætte .

Hvis der er så mange, så kom med et link

> Det er nok ikke helt uden grund, at den de fleste Mac steder kun får 2
> stjerner, og et par få gange en enkelt 3-stjernet review.

Nu vil jeg ikke ligefrem påstå at flertallet af Apple brugere er meget
for at rose M$. Tror du ærlig talt selv at hvis du beder Mercedes folk
bedømme en BMW, at udfaldet ikke er farvet? Hvis MSN er så ustabil på
Mac som du påstår, kan du vel komme med nogle eksempler? Har du
nogensinde selv prøvet det?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-11-07 22:54

Thomas Schreiber wrote:

> Hvis der er så mange, så kom med et link

Nu er hverken CNet, ZDNet eller Tucows kendt for ubetinget at være 'Mac
freaks' - nærmest tværtimod... - Og jeg hverken orker eller gider til at
trawle deres sider igennem for at finde specifikke links...

> [...]
> bedømme en BMW, at udfaldet ikke er farvet? Hvis MSN er så ustabil på
> Mac som du påstår, kan du vel komme med nogle eksempler? Har du

Åh jo, - både på OS 9.x, OS X 10.2.8, 10.3.x og 10.4.x. Ingen af gangene
har Messenger kunnet holde forbindelsen oppe i mere end højst 5-10 min.,
hvorefter den bare quitter. Jeg bruger ikke meget chat - faktisk
overhovedet ikke chat mere...

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-11-07 00:03

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:

> [...]
> har Messenger kunnet holde forbindelsen oppe i mere end højst 5-10 min.,
> hvorefter den bare quitter. Jeg bruger ikke meget chat - faktisk

Det tyder på et lokalt netværksproblem.

Fra : Jonas Delfs

Dato : 11-11-07 22:50

Erik Richard Sørensen skrev:
> Det er nok ikke helt uden grund, at den de fleste Mac steder kun får 2
> stjerner, og et par få gange en enkelt 3-stjernet review.

Den er rimeligt begrænset på features, så det kunne vel være grunden,
hvis det er rigtigt hvad du siger. For mig fungerer den glimrende.

Mvh. Jonas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-11-07 09:43

Thomas Schreiber <find email p macfly.dk> wrote:

> Kan du henvise til noget dokumentation?

Man har ikke brug for dokumentation når man er på kortstog mod de onde
(læs Microsoft)

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-07 07:21

On 2007-11-13 09:42:38 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas von

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 11-11-07 13:21

On Nov 9, 12:22 am, "Preben S. Nielsen" <prebsta...@gmail.com> wrote:
> - hvad gør I?

Tak for Jeres gode svar, jeg vil prøve mig frem..

God søndag

P.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 18-11-07 13:18

Thomas Schreiber <find email på macfly.dk> writes:

> [...]
> uden probs. Eneste grund til at jeg bruger Adium er fordi den kan
> laves meget mindre vha skins. Jeg tror du udtaler dig om du ikke aner

Hvad er det for nogle sikkerhedshuller? Jeg har ikke lige umiddelbart
hørt om nogle.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH