RAR-fil med PW
Fra : Esben

Dato : 01-11-07 22:34

Har modtaget en RAR-fil med password, har passwordet og app= UnRARX, men
kan ikke finde en måde at pakke filen ud på.

Nogen idéer?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 01-11-07 22:41

Esben wrote:
> Har modtaget en RAR-fil med password, har passwordet og app= UnRARX, men
> kan ikke finde en måde at pakke filen ud på.
>
> Nogen idéer?

Klik på 'Password' i øverste højre hjørne, indtast passwordet og forsøg
at pakke filen ud igen.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Esben

Dato : 01-11-07 22:55

> Klik på 'Password' i øverste højre hjørne, indtast passwordet og forsøg
> at pakke filen ud igen.

er (naturligvis) prøvet!

men tak for forsøget!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-07 23:14

On 2007-11-01 22:55:17 +0100, esha@nospamget2net.dk (Esben) said:

> er (naturligvis) prøvet!
>
> men tak for forsøget!

Og hvad skete der så (fejlmeldig i vinduet)?
Du har vel startet programmet og indtastet pw og først derefter
dobbeltklikket på .rar filen.
mvh. Joakim

Fra : Esben

Dato : 01-11-07 23:27

<JHP> wrote:

> Og hvad skete der så (fejlmeldig i vinduet)?
> Du har vel startet programmet og indtastet pw og først derefter
> dobbeltklikket på .rar filen.
> mvh. Joakim

rar filen indholder en .dmg fil ser det ud til:

Encrypted file: CRC failed in [xyz].dmg (password incorrect ?)
Total errors: 1

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Bruno

Dato : 02-11-07 17:40

Esben wrote:

> Encrypted file: CRC failed in [xyz].dmg (password incorrect ?)
> Total errors: 1

Så er passwordet forkert. Klag til sælgeren eller find et ordentligt
sted og købe software.

Mvh
Bruno

Fra : Esben

Dato : 02-11-07 22:52

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Så er passwordet forkert. Klag til sælgeren eller find et ordentligt
> sted og købe software.
>
> Mvh
> Bruno

Ja jeg er også ved at tro det og give op...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 02-11-07 23:27

Esben wrote:

> Ja jeg er også ved at tro det og give op...

Esben, har du en StuffIt Deluxe 9.x eller 10.x, så kan den også udpakke
krypterede .rar filer. - Husk også lige, at passwords i både XRar og
stuffIt er case sensitive....

mvh. Erik Richard

Fra : Esben

Dato : 03-11-07 07:35

> Esben, har du en StuffIt Deluxe 9.x eller 10.x, så kan den også udpakke
> krypterede .rar filer. - Husk også lige, at passwords i både XRar og
> stuffIt er case sensitive....

Har også prøvet Stuffit og den går kold på det uden fejlmeddelelse og må
force-quittes...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-11-07 09:14

esha@nospamget2net.dk (Esben) writes:

> rar filen indholder en .dmg fil ser det ud til:
>
> Encrypted file: CRC failed in [xyz].dmg (password incorrect ?)
> Total errors: 1

Er du helt sikker på din adgangskode er rigtig? Og at filen ikke er
gået i stykker under transporten.

Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Esben

Dato : 03-11-07 10:06

> Er du helt sikker på din adgangskode er rigtig? Og at filen ikke er
> gået i stykker under transporten.

Én af delene må være galt, tænker jeg, men ingen af programmerne brokker
sig over selve filen...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-11-07 10:29

esha@nospamget2net.dk (Esben) writes:

> Én af delene må være galt, tænker jeg, men ingen af programmerne brokker
> sig over selve filen...

Det drejer sig ikke eventuelt om store/små bogstaver eller eksotiske
sære tegn som kan være skrevet forkert på afstenderens tastatur?

Ellers så må du jo bede om at få en friskpakket version :(

Fra : nada

Dato : 05-11-07 01:42

On 2007-11-03 10:28:31 +0100, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) said:

> Det drejer sig ikke eventuelt om store/små bogstaver eller eksotiske
> sære tegn som kan være skrevet forkert på afstenderens tastatur?
>
> Ellers så må du jo bede om at få en friskpakket version :(

hvis der er tale om sådan en fil, du har fundet henne på nettet, er det
tit tilfældet at du skal forbi en masse sites, for først bagefter at
finde ud af at OGSÅ det password du finder er forkert..