Leopard med beta browser?
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-07 18:12

Det var mit indtryk at Leopard blev smidt på gaden med Safari 3. Iflg.
http://www.apple.com/safari/ er Safari 3 stadig på beta stadiet. Nu er
jeg forvirret?!?!

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Jesper

Dato : 30-10-07 18:34

Thomas Schreiber <find email p macfly.dk> wrote:

> Det var mit indtryk at Leopard blev smidt på gaden med Safari 3. Iflg.
> http://www.apple.com/safari/ er Safari 3 stadig på beta stadiet. Nu er
> jeg forvirret?!?!

Tja...jeg kører Leopard med Safari version 3.0.4 Build 5523.10.
Hvis den du kan downloade fra Apple er ældre, så har de åbenbart ikke
frigivet den til ældre versioner af Mac OS X endnu, måske fordi den ikke
er gennemtestet til disse versioner?
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-10-07 19:58

Thomas Schreiber <find email p? macfly.dk> wrote:
> Det var mit indtryk at Leopard blev smidt på gaden med Safari 3. Iflg.
> [...]

3.03 på 10.4 er beta og unspuported.
3.03 på 10.5 er ikke beta og dermed supportet.

såre enkelt. webkit i de to versioner er pt samme build, men en række
funktioner er kun tilgængelige på 10.5. Regn ikke med at se disse
funktioner i en kommende supportet version på 10.4.

Fra : Terje Rydland

Dato : 30-10-07 21:22

> 3.03 på 10.4 er beta og unspuported.
> 3.03 på 10.5 er ikke beta og dermed supportet.

Safari på 10.5 er versjon 3.04

Terje

Fra : Lyrik

Dato : 30-10-07 20:23

On Tue, 30 Oct 2007 19:57:48 +0100, Morten Reippuert Knudsen
<spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
> funktioner er kun tilgængelige på 10.5. Regn ikke med at se disse
> funktioner i en kommende supportet version på 10.4.
Kunne man løfte sløret over hvad det er for fuktioner?

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech