Bedste og billigste All-Risk garanti...?
Fra : Esben

Dato : 30-10-07 13:01

Jeg har altid været tilhænger af All-Risk Garanti på Apples bærbare
(også frem for AppleCare Protection Plan) - tjener sig om ikke andet ind
ved at man sælger dem igen inden for garantiperioden. Men jeg er ikke
opdateret med hvem der (til private) leverer det bedste og billigste
produkt pt. Bl.a. skal All-risken jo følge maskinen ved salg!

Så er der nogen der er opdateret og har læst det med småt?

Er der iøvrigt ikke noget med at nogen forhandlere er villige til at
sælge sådan én inden for de første 14 dage selv om de ikke har solgt én
maskinen?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad