Browserheaven;-)
Fra : Lyrik

Dato : 29-10-07 04:35

Nogen som kan gætte hvad det er for en browser til OS X som præsterer
dette?
http://www.luen.dk/browserheaven.mov

Jeg har siddet, stædigt og testet browsere på ekstrabladets live paper og
dr.dks udsendelser. her var en der kunne begge dele.

--
Hilsen fra jens "Lyrik" Bech

Fra : Lyrik

Dato : 29-10-07 13:11

On Mon, 29 Oct 2007 04:35:12 +0100, Lyrik <lyrik@fakeheaven.dk> wrote:

> Nogen som kan gætte hvad det er for en browser til OS X som præsterer
> dette?
> http://www.luen.dk/browserheaven.mov
Det er Netscape Navigator 9,0.0.1-!!

Bedste browser jeg har prøvet indtil nu i Mac. Mest kompatibel med
siderne. Synes jeg.

--
Hilsen fra jens "Lyrik" Bech

Fra : KentBM

Dato : 29-10-07 23:40

Lyrik wrote:

> Bedste browser jeg har prøvet indtil nu i Mac. Mest kompatibel med
> siderne. Synes jeg.

Jeg har haft problemer med video for eksempel hos CNN eller DR Update
får fejl. For eksempel at ansigtet bliver helt spættet. Og dette er både
i Safari og Firefox. Men Navigator viser det perfekt.

Men der er stadigvæk problemer med at vise "menuen" under hvert klip i
DR Update rigtigt. Det er vist kun IE som kan klare dette. Men klart
godkendt.

--

Kent