leoparden/digital signatur
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 28-10-07 20:36

Er der andre der som jeg har fået problemer med digital signatur efter
opdatering til Leopard?

(Det virker ikke i Safari - men ok i Firefox)

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Michael Holm

Dato : 28-10-07 21:24

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Er der andre der som jeg har fået problemer med digital signatur efter
> opdatering til Leopard?
>
> (Det virker ikke i Safari - men ok i Firefox)

har lige prøvet at logge ind på cpr.dk :
https://web.cpr.dk/gws/selvbetjening.jsp

og den virkede først ikke, så slettede jeg ichat certifikatet (via .mac)
som også lå i KeyChain Access - og bingo så kunne jeg logge ind!

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 28-10-07 21:54

Michael Holm <macsoup@toitsu.dk> wrote:

> og den virkede først ikke, så slettede jeg ichat certifikatet (via .mac)
> som også lå i KeyChain Access - og bingo så kunne jeg logge ind!

Jamen dog -det virkede også her

Hvorfra fik du ideen til at slette netop det certifikat? Jeg mener jeg
har flere med mit navn (også .mac).

Godt gået - jubii for machjælpen herinde!

Fra : Michael Holm

Dato : 28-10-07 21:57

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Jamen dog -det virkede også her

super :)

> Hvorfra fik du ideen til at slette netop det certifikat? Jeg mener jeg
> har flere med mit navn (også .mac).
>
> Godt gået - jubii for machjælpen herinde!

havde et eller andet i baghovedet fra et år tilbage, og cpr.dk virkede i
sidste uge - og iChat havde lige i går aftes spurgt om jeg ville bruge
..mac cert