Installation af iLife 08
Fra : Palle Jensen

Dato : 23-10-07 19:39

Lige et sprgsmål (som kan have relation til mit andet iPhoto problem

Nu er vi to brugere på nærværende iMac.

På min profil installerede (opgraderede) jeg til iLife08 pakken sidste uge.

Nu opdager jeg at den anden konto på Mac'en ikke er opdateret, men har
den gamle iLife pakke.

Er det sådan det fungerer? Skal man opdatere på hver konto eller?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-10-07 20:29

On 2007-10-23 20:38:32 +0200, Palle Jensen
<laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> said:

> det sådan det fungerer? Skal man opdatere på hver konto eller?

Glem det.... Nej nej for en torskefejl

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 23-10-07 21:14

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> Glem det.... Nej nej for en torskefejl

Var det dockens gamle ikoner der snød dig?

--
Mvh Martin

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-10-07 21:37

On 2007-10-23 22:14:29 +0200, spam@talentmedia.dk (Martin Bredthauer) said:

> Var det dockens gamle ikoner der snød dig?

Det var den ene ting.