Telia måske leverandør af iPhone i
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 19-10-07 17:08

Hej,

Fuldstændig tilfældigt faldt jeg over dette blog indlæg:
http://www.kragamud.dk/files/58b2d817c2bae6d396ff1a06ad6aa6cd-148.html

Jeg antager - som med alle andre 'tidlige' Apple relaterede nyheder - at
det er fake. Kan nogen måske af- eller bekræfte det?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-10-07 17:53

> http://www.kragamud.dk/files/58b2d817c2bae6d396ff1a06ad6aa6cd-148.html

ja især fordi der står 3G .. og iPhone kører som bekendt kun GSM og EDGE

/thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 19-10-07 18:12

Thomas von Hassel wrote:

> ja især fordi der står 3G .. og iPhone kører som bekendt kun GSM og EDGE

Det er jeg opmærksom på, men der har jo været rygter om, at der skulle
komme en 3G iPhone allerede først i 2008 - det er jo set før, at
datoerne på den slags materiale ikke har været helt retvisende.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 20-10-07 14:09

> Det er jeg opmærksom på, men der har jo været rygter om, at der skulle
> komme en 3G iPhone allerede først i 2008 - det er jo set før, at
> datoerne på den slags materiale ikke har været helt retvisende.

Telia kører også kun EDGE, men der går kraftige rygter om at de inden
for kort tid vil tilbyde 3G, og det kunne vel så passe meget godt med en
lanchering af iPhone - op til jul!
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk