Imovie fade lyd?
Fra : Dude

Dato : 16-10-07 15:21

Jeg sidder lige for første gang og leger med IMovie.... og det funker
tilsyneladende - men kan man ikke lade lyden fra de 2 klip, som man
laver overgang imellem, fade fra den ene til den anden?

Mvh
John

Fra : Gnybbe

Dato : 16-10-07 15:28

In article <4714c8df$0$2687$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>
Dude<post@XxXx_mejlgade.dk> wrote:
> Jeg sidder lige for første gang og leger med IMovie.... og det
> funker tilsyneladende - men kan man ikke lade lyden fra de 2 klip,
> som man laver overgang imellem, fade fra den ene til den anden?

Jo da, har du klikket på HT iconen (iMovie 7.1)

--
I'm usesing a new usenet client for Mac, Nemo OS X.
You can download it at http://www.malcom-mac.com/nemo

Fra : Dude

Dato : 16-10-07 15:54

Gnybbe wrote:

> Jo da, har du klikket på HT iconen (iMovie 7.1)

John:
Min version hedder 6.03 - og jeg kan ikke se noget HT-ikon?
Jeg har ikke turdet opgradere, - fordi der står at det er en del af
ILife 08 - og er det så ikke en købe-opdatering?
Eller hvad?

Mvh
John

Fra : henrik hyre

Dato : 16-10-07 17:49

On 16 Okt., 16:54, Dude <post@XxXx_mejlgade.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har ikke turdet opgradere, - fordi der står at det er en del af
> ILife 08 - og er det så ikke en købe-opdatering?

Jo. kr. 599,-

Henrik