iPod & Auto stereo
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 02-10-07 19:40

Hører måske ikke helt til her, men hvor finder man mere erfaring med
iPod end her ??

Skal købe et anlæg/CD-afspiller (mm.) til bilen.
Vil gerne købe noget der samtidig "spiller" sammen med
iPod med dock-connector.
Jeg søger noget som kan tilsluttes en iPod og hvor den samtidig kan
betjenes derfra.

Hvad er godt og hvad er not.

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Claus Sikora

Dato : 05-10-07 17:10

Henry Lerche Madsen skrev:
> [...]
> iPod med dock-connector.
> Jeg søger noget som kan tilsluttes en iPod og hvor den samtidig kan

Jeg har selv ret gode erfaringer med pioneer der er rimeligt langt
fremme med ipod tilslutninger osv. ;)

/Claus

Fra : Brian Jim Rasmussen

Dato : 07-10-07 17:51

Giver Claus ret Pioneer styrer for vildt hvad ipod angår har selv et
monteret i min bil, du skal
blot investerer i en kablet ipodadapter og være sikker på at pioneer
anlægget understøtter
ipodadapter.

Mvh

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-10-07 19:51

Brian Jim Rasmussen wrote:
> [...]
> monteret i min bil, du skal
> blot investerer i en kablet ipodadapter og være sikker på at pioneer

Jeg har været omkring Pioneer som er fine anlæg, men i stedet blev det
et Sony CDX-GT50UI som er lidt billigere og kablet følger med...

http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=CDX-GT50UI&site=odw_da_DK&pageType=Overview&imageType=Main&category=ICA+CD+Tuners

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-10-07 20:34

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Jeg har været omkring Pioneer som er fine anlæg, men i stedet blev det
> et Sony CDX-GT50UI som er lidt billigere og kablet følger med...

Fortæl gerne om jeres erfaringer med autoradio der har iPod
funktionalitet. Jeg har selv været tæt på at købe, men har ikke gjort
det fordi der på div. forums er så mange "mystiske" meldinger om iPod
løsninger til bilen (især de tidl. på markedet) som ikke virker så godt:
Langsom betjening, manglende sammenspil mellem display på autoradioen og
det man normalt ser på iPod'en osv.

--
Mvh Martin

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-10-07 08:44

> [...]

> iPod med dock-connector.
> Jeg søger noget som kan tilsluttes en iPod og hvor den samtidig kan

Hej Henry

Jeg har et komplet setup i min bil - du er meget velkommen til båade at
se og høre det.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/