iTunes irritation
Fra : Palle Jensen

Dato : 28-09-07 21:51

En ting irriterer mig i iTunes (Mac).

Når jeg spiller en vilkårlig sang i Mac versionen af iTunes kan jeg
kunne finde en pause knap, og ikke en regular Stop knap.

Altså Play knappen bliver til en pause knap når man trykker på den.

I Windows versionen er der en stop knap, som virkelig stopper hvad der
nu måtte spille.

Det irriterer mig bare at jeg altid skal se et nummer stå på pause.
Hvad er det smarte i det? Kan man ikke lave det om?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 22:18

On 2007-09-28 22:51:05 +0200, Palle Jensen
<laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> said:

> [...]
>
> Det irriterer mig bare at jeg altid skal se et nummer stå på pause.
> Hvad er det smarte i det? Kan man ikke lave det om?

Hvis man står i "Musik" biblioteket og hører musik så er knappen en
pause. Hvis man skifter til et andet bibliotek, så bliver det en stop
knap.
Og sådan er det også når man ser en podcast og vælger en anden mappe.

Logikken er nok, at hvis man "bevæger" sig der hvor man afspiller
noget, så er det pause man vil bruge, men går man til et andet
bibliotek, så er man nok interesseret i at stoppe afspilningen.
mvh. JHP

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-09-07 22:36

On 2007-09-28 23:18:21 +0200, JHP said:

> [...]
> noget, så er det pause man vil bruge, men går man til et andet
> bibliotek, så er man nok interesseret i at stoppe afspilningen.

Ja OK det kan jeg så se...

Kan ikke helt følge logikken alligevel

Takker.

Fra : Henrik Muenster

Dato : 28-09-07 22:45

On Fri, 28 Sep 2007 22:51:05 +0200, Palle Jensen wrote
(in article <46fd6939$0$90272$14726298@news.sunsite.dk>):

> [...]
>
> Det irriterer mig bare at jeg altid skal se et nummer stå på pause.
> Hvad er det smarte i det? Kan man ikke lave det om?

Jeg har sådan set også været lidt irriteret over det, men jeg kan godt se, at
fidusen var større, dengang knapperne sad på en kassettebåndoptager, hvor
motoren blev ved med at snurre rundt, hvis man bare trykkede på pause, mens
stop-knappen slukkede for det hele. Jeg tror ikke, en digital afspiller
bliver mere slidt eller bruger mere strøm, bare fordi den står på pause
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-09-07 23:04

On 2007-09-28 23:45:14 +0200, Henrik Muenster <spam@muenster.dk> said:

> [...]
> stop-knappen slukkede for det hele. Jeg tror ikke, en digital afspiller
> bliver mere slidt eller bruger mere strøm, bare fordi den står på pause

Næ, det var faktisk også min tanke. Men jeg oplevede faktisk at det var
problematisk i det øjeblik jeg havde trykket pause og så efterfølgende
ville "Add to Library". Det virkede da, men jeg kunne mærke der lige
skulle arbejdes lidt på sagen i forhold til hvis der ikke stod et
nummer og "spinnede".

Men altså... Den kombination sker ikke så tit, og nu ved jeg jo hvordan
jeg stopper..