iMac og spil
Fra : Mø||er

Dato : 26-09-07 20:38

Hej NG,

Jeg har fået et tilbud om at få en iMac med en 24" skærm igennem min
arbejdsgiver. Kan den køre et spil ordenligt og kan man få Battlefield 2
til Mac?

Jeg har altid haft PC med enten Windows eller linux og har næsten ikke
haft noget med Mac og OS'er til Mac. Hvad er argumenterne for at vælge
en Mac?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-09-07 20:46

> [...]
>
> Jeg har altid haft PC med enten Windows eller linux og har næsten ikke
> haft noget med Mac og OS'er til Mac. Hvad er argumenterne for at vælge

Du kan altid knalde XP eller Vista på en Intel Mac og bruge den til spil
på den måde. BF2 kommer nok ikke til mac, men rygterne går på at BF3 nok
gør. EA er jo begyndt at lave mac version af flere af deres spil.

Du kan også chekke

<http://www.apple.com/games/>

Ud, og se hvad der findes af spil til mac. (flere end de fleste tror
faktisk...)

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 26-09-07 21:20

On Wed, 26 Sep 2007 21:37:54 +0200, Mø||er <tdc@s-b.dk> wrote:

> Hej NG,
>
> Jeg har fået et tilbud om at få en iMac med en 24" skærm igennem min
> arbejdsgiver.
Hvad venter du på? Snart glemmer du at spille......

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-09-07 23:40

> Hej NG,

> Jeg har fået et tilbud om at få en iMac med en 24" skærm igennem min
> arbejdsgiver. Kan den køre et spil ordenligt og kan man få Battlefield 2
> til Mac?

Køb en PC eller en konsol hvis du vil spille. Udbudet af spil til Mac
OS X er uendeligt lille.

> Jeg har altid haft PC med enten Windows eller linux og har næsten ikke
> haft noget med Mac og OS'er til Mac. Hvad er argumenterne for at vælge
> en Mac?

Så er de vel at du ikke skal have en mac.