Nye iPods
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 07:14

http://www.apple.com/dk/

En skam de har skiftet design imho. Jeg synes de ser noget kluntede ud,
og de er måske ikke så nemme at have hængende om halsen som fx den
"gamle" iPod Nano.

Thomas Schreiber

min blog - http://macfly.dk
min photoblog - http://thsch.com

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-09-07 07:53

Thomas Schreiber <find email på macfly.dk> writes:

> http://www.apple.com/dk/
>
> En skam de har skiftet design imho. Jeg synes de ser noget kluntede
> ud, og de er måske ikke så nemme at have hængende om halsen som fx den
> "gamle" iPod Nano.

Det er vel for at få videoskærmen med - det giver visse begrænsninger.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-09-07 08:06

Thomas Schreiber <find email p macfly.dk> wrote:

> http://www.apple.com/dk/
>
> En skam de har skiftet design imho. Jeg synes de ser noget kluntede ud,
> og de er måske ikke så nemme at have hængende om halsen som fx den
> "gamle" iPod Nano.

Det kluntede går væk når du ser dem "live" især fordi de er ultra tynde

/thomas

Fra : iSteen

Dato : 25-09-07 08:35

Thomas Schreiber skrev:
> http://www.apple.com/dk/
>
> En skam de har skiftet design imho. Jeg synes de ser noget kluntede ud,
> og de er måske ikke så nemme at have hængende om halsen som fx den
> "gamle" iPod Nano.

Selv om det ikke er nogen nyhed, så foretrækker jeg langt den første
iPod Shuffle's udseende, fremfor 2. generation af dimsen.

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 11:05

On 2007-09-25 09:35:09 +0200, iSteen <isteen@gmail.com> said:

> Selv om det ikke er nogen nyhed, så foretrækker jeg langt den første
> iPod Shuffle's udseende, fremfor 2. generation af dimsen.

Enig

Fra : Mikkel Westh

Dato : 26-09-07 18:06

On 2007-09-25 09:35:09 +0200, iSteen <isteen@gmail.com> said:

> Selv om det ikke er nogen nyhed, så foretrækker jeg langt den første
> iPod Shuffle's udseende, fremfor 2. generation af dimsen.

Jeg har begge to, har brugt dem begge til når jeg styrketræner, og jeg
bruger faktisk den gamle en gang imellem, når den nye er løbet tør for
batteri, og jeg har glemt at oplade den.

Jeg foretrækker klart den nye. Den sidder rimeligt godt fast, og så
hænger den ikke og dingler rundt om éns hals. Og så er den betydeligt
mindre end den gamle. Jeg mærker slet ikke, jeg har den på, når jeg
træner.

Mvh. Mikkel

Fra : iSteen

Dato : 27-09-07 12:50

Mikkel Westh <mike_westh@yahoo.co.uk> wrote:

> [...]
> hænger den ikke og dingler rundt om éns hals. Og så er den betydeligt
> mindre end den gamle. Jeg mærker slet ikke, jeg har den på, når jeg

Det var osse mest udseendet jeg tænkte på. Jeg har ikke haft fornøjelsen
af at prøve den nye version.

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-07 18:05

On 2007-09-25 08:14:21 +0200, Thomas Schreiber <find email på macfly.dk> said:

> http://www.apple.com/dk/
>
> En skam de har skiftet design imho. Jeg synes de ser noget kluntede ud,
> og de er måske ikke så nemme at have hængende om halsen som fx den
> "gamle" iPod Nano.

Tro mig, de er ingenlunde kluntede.

Var også stærkt skeptisk, da jeg så billederne af den ny fatPod Nano.
Vi har dog i mellemtiden fået en hjem i huset, og den er godt nok
lækker. At den er bredere end den gamle mærkes næsten ikke, men det gør
det til gengæld, at den er blevet kortere. Den er stadig vanvittigt
tynd, og hvordan de formår at presse så meget ned i så lille en pakke,
er mig helt uforståeligt.

Har dog selv købt en 80 Gb classic, da jeg hellere vil have alt mit
musik samt en masse video samlet i én afspiller. Men den er nu også
lækker den nye Classic. Den kan det samme som den gamle iPod, men det
er nu stadig også lækkert.

Mvh. Mikkel