Så døde den :o(
Fra : Henrik

Dato : 19-09-07 15:30

Øv så døde min Airport Express.........

Den er selvfølgelig over garantien (des foruden var det en gave) så nu
må jeg enten til lommen (den er faldet i pris, men stadig ikke
N-kompatibel) eller trækket et kabel til stereoen.....

Hvor er det besværligt....

Jeg savner min AE allerede...... suk...

Henrik

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 19-09-07 16:37

Henrik wrote:
> Øv så døde min Airport Express.........

Jeg kondolerer...

> Den er selvfølgelig over garantien (des foruden var det en gave) så nu
> må jeg enten til lommen (den er faldet i pris, men stadig ikke
> N-kompatibel) eller trækket et kabel til stereoen.....

Hvis der kommer en n-kompatibel version, kan du købe min AE :D Det tror
jeg imidlertid hverken du eller jeg skal sætte snuden op efter. I stedet
tror jeg at Apple satser på deres TV løsning - som slet ikke siger mig
noget.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Henrik

Dato : 20-09-07 07:31

"Peter Farsinsen" <fornavn@efternavn.dk> wrote in message

> Jeg kondolerer...

Tak det er med sorg jeg tænker tilbage på dens alt for korte liv..

Nogen der ved noget om den er blevet mere langtids holdbar, eller skal jeg
ligge et kabel...

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 20-09-07 08:08

Henrik wrote:

> Nogen der ved noget om den er blevet mere langtids holdbar, eller skal jeg
> ligge et kabel...

Min er snart to år gammel - det er da ikke en helt forfærdelig levetid
for et stykke hardware til ~500,-

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-07 14:25

On Thu, 20 Sep 2007 09:08:27 +0200, Peter Farsinsen
<fornavn@efternavn.dk> wrote:

>Min er snart to år gammel - det er da ikke en helt forfærdelig levetid
>for et stykke hardware til ~500,-

Vildt.. er den faldet til det?? Jeg gav 1000 i sin tid.

Vil, uanset 500,- eller 1000,- blive skuffet hvis den røg efter kun 2
år..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-09-07 19:02

Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> writes:

> Min er snart to år gammel - det er da ikke en helt forfærdelig levetid
> for et stykke hardware til ~500,-

Det synes jeg nu. Hvilket andet produkt ville du acceptere ikke holdt
garantiperioden ud?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 20-09-07 19:24

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Det synes jeg nu. Hvilket andet produkt ville du acceptere ikke holdt
> garantiperioden ud?

Nu skriver han jo altså, at den er over garantiperioden ;) Men derudover
regner jeg da med, at produkter (i denne kategori) holder
garantiperioden ud, men ikke nødvendigvis meget længere. F.eks. en AE
brænder jo derudaf 24/7/365, så den kan vel ikke holde for evigt...

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 20-09-07 11:37

> [...]
> jeg imidlertid hverken du eller jeg skal sætte snuden op efter. I stedet
> tror jeg at Apple satser på deres TV løsning - som slet ikke siger mig

http://www.apple.com/dk/airportextreme/specs.html
1400,-kr.

Jeg gik nu her og troede at min Airport Extreme var n-kompatibel...

Ja, ok, hvis det SKAL være den mere transportable Express, så duer det jo
ikke med Extreme.

mvh. Mikael Kern

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 20-09-07 12:17

nospamtoMike [8000 C] wrote:

> http://www.apple.com/dk/airportextreme/specs.html
> 1400,-kr.

Ja. Det er linket til Airport Extreme - vi snakker om Airport Express.

> Jeg gik nu her og troede at min Airport Extreme var n-kompatibel...

Der er alle 'nye' Airport Extreme modeller også så vidt jeg ved.

> Ja, ok, hvis det SKAL være den mere transportable Express, så duer det jo
> ikke med Extreme.

Det er ikke så meget det, at den er transportabel, men derimod at den
har Airtunes (trådløs afspilning fra iTunes til et anlæg), der gør den
lækker.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Per Jensen

Dato : 20-09-07 13:55

Henrik skrev:
> [...]
> må jeg enten til lommen (den er faldet i pris, men stadig ikke
> N-kompatibel) eller trækket et kabel til stereoen.....

Hvis det er, kan vi jo forsøge at reppe den ???

Send mig en privat mail, hvis du er int.

// Per.

-- fjern fjermig ved direkte mail.

Fra : Jesper

Dato : 20-09-07 14:37

Henrik <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> [...]
> må jeg enten til lommen (den er faldet i pris, men stadig ikke
> N-kompatibel) eller trækket et kabel til stereoen.....

Køb du dig en god Linksys router og glem alt om Airport.
--
Jesper

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 20-09-07 14:47

Jesper wrote:

> Køb du dig en god Linksys router og glem alt om Airport.

De leveres vist nok ikke med AirTunes ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-09-07 15:03

> Køb du dig en god Linksys router og glem alt om Airport.

Det kan godt være at der har været et batch dårlige Airport's ... men
hellere det en Linksys og deres skod produkter ...

/thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-07 15:07

>Køb du dig en god Linksys router og glem alt om Airport.

Kan jeg sætte en USB printer til den og bruge den som printserver og
hvordan får jeg iTunes til, at streame til den så musikken kommer ud
af mit anlæg?

Jo vi er faktisk nogen der bruger den til lidt andet end blot trådløst
net.. og selv det er den fantastisk til - bedre end Linksys og andre
forståes på den måde, at den er 20 gange lettere, at have med og gøre.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Henrik

Dato : 20-09-07 19:16

On 2007-09-20 15:36:52 +0200, spambuster@users.toughguy.net (Jesper) said:

> Køb du dig en god Linksys router og glem alt om Airport.

Jeg har en glimrende router, men den kan jo ikke streame fra iTunes!!