Om det hvide MacBook-område til hvile af
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 17-09-07 14:29

Hej,

Jeg fandt artiklen Om det hvide MacBook-område til hvile af håndfladen
her http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304058-da og tænkte,
at det var noget for mig - da min MAcBook (1st generation m/Inten
processor) har det problem.

Er der nogle som har prøvet at kontakte dem ang. problemet, får man
skiftet den hvide plade eller?
Er det nemmest at ringe til dem eller besøge den lokale Humac/Fona
forretning?

Jeg har købt den i København, men bor nu i Århus området - men Humac
eller Fona her, tager den vel alligevel, eller?

/Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-09-07 14:45

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> [...]
> skiftet den hvide plade eller?
> Er det nemmest at ringe til dem eller besøge den lokale Humac/Fona

Nemmest at ringe ... gå direkte til kilden.

/thomas